گوشی میزو E3

گوشی میزو E3 با دوربین دوگانه و قیمت منحصر به فرد معرفی شد

گوشی میزو E3 در چین معرفی شد. این گوشی مجهز به یک ماژول دوربین دوگانه قدرتمند است و با قیمت کمتر از 300 دلار به فروش می‌رسد. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیتها و قیمت میزو ای 3 آشنا شوید.

کمپانی میزو ساعاتی پیش رسما از گوشی میزو E3 در خاک چین پرده گشود. این گوشی از سخت افزار مناسبی برخوردار است، اما سازنده موفق شده همچنان قیمت آن را پایین نگه دارد. میزو ای 3 به یک نمایشگر 5.99 اینچی از نوع IPS LCD و وضوح 1080×2160 پیکسل مجهز است و از تراشه اسنپدراگون 636 (8 هسته Krtyo 260 و پردازشگر گرافیکی آدرنو 509) قدرت می‌گیرد. ظرفیت رم این گوشی 6 گیگابایتی است و در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

دوربین دوگانه قدرتمند در یک گوشی ارزان

میزو E3 از یک ماژول دوربین دوگانه پشتی برخوردار است که نمی‌توان در گوشی های این سطح عملکردی مشابه آن را یافت. این ماژول توسط یک تکه شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شود شاتر اصلی آن یک سنسور 12 مگاپیکسلی IMX362 سونی با دیافراگم f/1.9 و سیستم فوکوس خودکار Dual-Pixel است. شاتر ثانویه، سنسور 20 مگاپیکسلی IMX350‌ سونی است که عکس‌ها را از پشت یک لنز با دیافراگم f/2.6 و همراه فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز می‌گیرد. در اینجا یک فلاش dual-tone نیز دیده می‌شود.

گوشی میزو E3

دوربین دوگانه پشتی این گوشی همچنین قادر به ثبت تصاویری همراه با پس زمینه تار است و تعهد می‌دهد زوم 2.5 برابری بدون افت کیفیت را به ارمغان بیاورد. در اینجا یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 نیز دیده می‌شود.

تمامی قطعات داخلی این گوشی توسط یک بدنه فلزی زیبا محافظت می‌شوند. نکته جالب اینجاست که بر خلاف بسیاری از گوشی های چینی، اسکنر اثر انگشت همچون گوشی های سونی در سمت راست بدنه تعبیه شده است. میزو همچنین متعهد شده است که این سنسور می‌تواند تنها در 0.2 ثانیه قفل گوشی شما را باز کند. یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی شارژرسانی به قطعات میزو E3 را بر عهده دارد که می‌توان با تکیه بر تکنولوژی شارژ سریع آن را با سرعت زیادی شارژ کرد. میزو در تبلیغات تکنولوژی شارژ سریع این گوشی عنوان کرده که گوشی شما در حین شارژ گرم نخواهد شد.

قیمت میزو E3

رابط کاربری این گوشی Flyme OS 7 مبتنی بر اندروید 7.1.2 نوقا است. این گوشی از هفته‌ی آینده در چین پیش فروش می‌شود و فروش قطعی آن نیز از 11 فروردین ماه آغاز خواهد شد. رنگ‌های قابل عرضه میزو ای 3 شامل طلایی، مشکی و آبی هستند. مدل 64 گیگابایتی آن 284 دلار و نسخه‌ی 128 گیگابایتی آن نیز 315 دلار قیمت خواهد داشت.

کمپانی میزو همچنین در نظر دارد یک نسخه ویژه از این گوشی را با نام Meizu E3 J-20 روانه بازار کند که نام آن برگرفته از جت جی 20 است. این گوشی که از ظاهری مشکی رنگ برخوردار است، با قیمت 395 دلار عرضه خواهد شد. همراه این نسخه یک قاب ویژه، کارت حافظه و ابزار خارج کردن اسلات سیم کارت از بدنه نیز به عرضه می‌رسد.

گوشی میزو E3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. انصافا میزو و شیائومی گوشی های خوبی تولید می کنند

  2. شرافتا خیلی خوبه!!! واقعا قیمتش «فوق العاده س»

  3. بدک نیست ای به دل میچسبه

  4. 1500 هزار تومن قیمتش کمه؟؟؟

  5. چون ناشناسه واسم پس قاعدتا گرونم هست