زیردریایی گمشده آمریکا از جنگ جهانی دوم پس از دههها جستجو بالاخره در اعماق اقیانوس آرام شناسایی شد و به ۸۳ خدمه از دست رفته خود ادای احترام میکند.
جنگ جهانی دوم عرصهای برای نمایش فناوریهای نظامی بود که در آن، زیردریاییها نقشی حیاتی داشتند. سرنوشت برخی از این کشتیهای جنگی به گونهای رقم خورد که به مدت دههها در اعماق دریا پنهان ماندند. اکنون، خبر کشف یواساس هرینگ (USS Herring)، یکی از زیردریاییهای گمشده نیروی دریایی آمریکا، پس از گذشت ۸۰ سال، یاد خدمه شجاع آن را زنده کرده است.
کشف زیردریایی یواساس هرینگ
بقایای یواساس هرینگ، زیردریایی گمشده جنگ جهانی دوم، در سال ۲۰۱۷ توسط محققان روسی در اقیانوس آرام، نزدیک جزیره ماتسووا ژاپن کشف شد. پس از بررسیهای گستردهتر در سال ۲۰۲۲، فرماندهی تاریخ و میراث نیروی دریایی آمریکا (NHHC) در سال ۲۰۲۶ تأیید کرد که این لاشه متعلق به هرینگ است. زیردریایی آسیبدیده، به حالت عمودی در کف اقیانوس قرار دارد و در همانجا حفظ خواهد شد.
سرنوشت یواساس هرینگ در جنگ جهانی دوم
یواساس هرینگ در تاریخ ۴ مه ۱۹۴۲ عملیاتی شد. این کشتی در دو سال خدمتش هشت گشتزنی موفق انجام داد و هفت کشتی دشمن را غرق کرد. در اواخر مه ۱۹۴۴، هرینگ عازم آخرین مأموریت خود در نزدیکی جزایر کوریل شد. این زیردریایی چهار کشتی ژاپنی را بین ۳۰ مه و ۱ ژوئن غرق کرد، اما در همان روز، هدف دو گلوله توپخانه ساحلی از جزیره ماتسووا قرار گرفت. یواساس هرینگ پس از اصابت به برج ناوبری، پر از آب شد و به عمق اقیانوس آرام فرورفت و برای ۸۲ سال مفقود ماند.
گجت نیوز آخرین اخبار تکنولوژی، علم و خودرو 


انصافا امریکا ابرقدرته وازنظرنظامی خیلی پشرفته هست وازکشورهای دیگه جلوتره.خدارحمت کنه خدمه ناوشکن دنا رو.
روحشون شاد
لعنت به روح اجداد قاتلین افسران ناو دنا
همیشه اینجوری بوده سربازان دو کشور که یکدیگر را نمی شناسند کشته می شوند برای حاکمانی که یکدیگر را می شناسند
جالب بود
تو روح همشون
و به این ترتیب بعد از ۸۰ سال ۸۳ خدمه که سقط شده بودن در جهندم مشغوله اموزشه نیروهای آمریکایی هستن در آخر جا داره همه با هم یک صدا بگیم گوره بابای هر چی سربازه آمریکایی و اسرائیلیم کرده …..والااااااااااا
گور بابای آدم احمق و ابله
گور پدر جنایتکاران و ظالمین
اسکل
سلام دوستان این آخرشه متوجه نشدم…کشتی بود یا زیر دریایی ایستاده🧐
زیردریایی
با ۸۲ خدمه اش به اعماق اقیانوس رفت تا درس عبرتی برای غرب پرستان باشد که خون مردم بیگناه را ریختن عقوبت دارد
عمو جان چی میگید برا خودتون سماها هم همیشه همه چیزو باهم قاطی میکنید و افراط و تفریط توی همه چیز دارید….
همبنا اگر نبودن هیتلر و ژاپنی ها دنیا رو به خاک و خون کشیده بودن و تو الان یا اصلا نبودی که بخوایی کامنت بذاری و یا دربهترین حالت اگر جد شما از قحطیها،جنگها،شکنجهها و خیلی از چیزای دیگه قسر درمیرفت و شما بالاخره به دنیا میومدی الان فوق فوق فوووش در بهترین حالت برده یه ژاپنی شده بودی و صبح تا شب باید بیگاری میکردی…
تو نه هممون…همههه دنیااا…
این ژاپن رو اینجورب نگاه نکنید که الان معروفن به مردم منضبط و معذرتکننده و آروم و گوگولی…اینا یه بیرحمی ذاای و نژادی دارن که قدرت دستشون نیست،اگررر قدرت داشته باشن به هیشکی رحم نمیکنن،لین ژاپن امروزی رو اریکا آدم کرد اونم اومد آخر با دو تا بمب اتمی زد تو سرش تا آروم نشست سرجاش و دست از هنجارشکنی برداشت…
توی گوگل سرچ کنید یونیت731 ببینید چی میخونید…قلبتون مچاله میشه ازجنایات ژاپنیها…
یا درمورد جنگهاشون با چین یا کره و جنایات جنگیای که خیلی مخوف هستن رو بخونید تابفهمید اگر ژاپن توی جنگجهانی شکست نمیخورد الان چه هیولای دو سری شده بود…
ژاپنیها هم شدیداً معتقد به خالص بودن خون ژاپنی هستن و چینیها و کرهها و مشورهای شرق آسیا اگر بدونید ازدست اینا درطول تاربخ چی کشیدن روحتون به درد میاد…
پس همه چیو با هم قاطی نکنید،چندین کامنت مدل شما دیدم…!!!
دنیا و کرهزمین مدیون امریکا و مبارزه و جنگیدنش و درنهایت پیروزیش بر ژاپن توی جنگجهانی دوم هستن وگرنه الان بهتون میگفتم دنیا دست کیه…
جالبه ۸۳ خدمه پس از ۸۲ سال رازی دران نهفته
بله، این زیر دریایی با اقتدار کامل غرق شد و به مدت ۸۰سال بصورت عمودی ایستاده تا مشتی بر دهان استعمار باشد😐😑🤔🤣🤣
و بدین ترتیب خدمه شجاع و خون ریز شیطان صفتش به درک واصل شدند تا بشریت بفهمد دست خدا از همه دستها بالاتر است
عجب حرف مسخره ای زدی
شجاع بوده که تونسته تا ساحل دشمن پیش بره و ناوگان دریایی دشمن رو در هم بکوبه ، نیروی دریایی آمریکا خیلی قوی تر از بقیه کشورهاست ، همان طور که دیدیم با دو ناو گروه تمامی نیروی دریایی کشور ما رو در چند روز نابود کرد
کی گفته تمام نیروی دریایی ما را نابود کرده؟؟؟؟ اخبار دروغ دشمن فریبتان نده!!!! ای ایرانی در جنگ روانی دشمن خودتو خنگ نشون نده،،،،،
خنگ نیست بابا، داره آرزوهاشو میگه🤣🤣🤣🤣🤣🤣
بیاد تنگه باز کنه ما که نیروی دریایی نداریم.ناموسا این اراجیف رو از کجاتون میارید
ما تنگه را بستیم ولی امریکا زرنگتر از ما همه ش بست
کشوری موفقه که از جنگ دوری کنه جنگ چیز خوبی نیست سالها کشور را عقب بر می گردونه مسولین دانا کسیه که جنگه از کشور وملت خودش دور کنه
در چند روز نبود داداش در یک بعداز ظهر همه رو فرستاد ته دریا….وقتی لنج ماهیگیری پنجاه ساله رو بکنی ناوچه جنگی زیادشون هم بود…..دلیل برای باور اینکه این چند ماه آخر غیر از قایق موتوری چی دیدین توی عملیاتها…..زنبوری😂😂😂
داداش دست خدا نبود دست ژاپنی های بی دین غرق شده
بالاخره حالا همینکه غرق شده یعنی آمریکا این طور نبوده که شکست ناپذیرنباشه
بعضی ها خیلی از آمریکا برای خودشون بت ساختن. الان خبر دروغ منتشر شه یه میگ روسی یا جی چینی سقوط کرده تمام رسانه هاشون به همون شایعه می پردازن حالا فیلمش دربیاد که یه جنگنده آمریکایی سقوط کرده خلبانش که بیرون پریده بیارنش جلو دوربین و سنتکام براش بیانیه بده باز یه عده نود باخته غربگدا میگن دروغه و هوش مصنوعیه و فلان!
عجب .مال مصنوعیه
چی نوشتی؟!
شکست ناپذیر
یادت باشه این ژاپن و آلمان بودن که جنگ جهانی رو باختن و شکست خوردن!!البته طبق تاریخ واقعی؛شاید اگه صدا و سیمای خودمون رو نگاه کنیم اونجا هم آمریکا باخته و هیتلر پیروز شده!؟والا بعبد نیست شما هم که قطعا باور میکنید….غربگدا نیستید دیگه!!!@.@
آلمان از شوروی باخت اولا نه آمریکا
آمریکایی ها لحظه 90 که دیدن کار تمومه اونام چند لشکر سرباز فرستادن
جنگ ویتنام چی؟ که باتلاق آمریکا شد و 10 هزار هواگرد از دست داد (منابع میگن 8700 تا) اما خب به هر جال تلویزیون هم نگفته هیتلر پیروز شد
از این گذشته الان از جنایت آمربکایی ها در ژاپن خوشحالی؟!!!!
این جنگ بلاخره هردو طرف خسارت می بینند ، بعد هشتاد سال پیش آنقدر تکنولوژی پیشرفت نکرده مثل الان
وقتی خدا رو نشناسی و متوجه نشی که هر آنچه که او بخواهد همان میشود فکر میکنی کار بدست کسی جز او انجام شده ، احتمالا شاگرد تمبل کلاس بودی که یادت نیست نظامی گنجوی در این باره چی میگه !!!!
نظامی گنجوی میگه :
ای نام تو بهترین سرآغاز
بینام تو نامه کی کنم باز
ای یاد تو مونس روانم
جز نام تو نیست بر زبانم
ای کارگشای هر چه هستند
نام تو کلید هر چه بستند
* ای هیچ خطی نگشته ز اول
* بیحجت نام تو مسجل
….
* ای امر تو را نفاذ مطلق
* وز امر تو کائنات مشتق
….
* صاحب تویی آن دگر غلامند
* سلطان تویی آن دگر کدامند؟
…
* ترتیب جهان چنانکه بایست
* کردی به مَثابتی که شایست
….
* گر هفت گره به چرخ دادی
* هفتاد گره بدو گشادی
….
* از قسمت بندگی و شاهی
* دولت تو دهی به هر که خواهی
بهتره بری این شعر را کاملش بخونی ببینی چی میگه ، چی به چیه ، امید به آنکه درس خداشناسی رو پاس کنی
تو ۴۷ ساله خدا را شناختی در حالی که آمریکا ۱۵۰ سال پیش روی دلارشون نوشتن ما به خدا اعتقاد داریم پس خدا در هیچ جنگی کسی را کمک نمی کنه اگه کمک می کرد این حال وروز محور مقاومت نبود اینجا واقع بین باشید تکنولوژی در صنعت تسلیحات نظامی حرف اول می زنه وتعیین کننده سرنوشت جنگه
بنظرم شما شاگرد تنبل کلاس بودی که بجای تنبل مینویسی تمبل.خوش باشین.پس اونا بیخدا فقط ما خداداریم.اگه اینجوره پس خدا چرا نجاتموم نمیده ازاینهمه فسادوگرانی وبدبختی.بسه دیگه یه خرده ازاون چیزی که همون خدابهت داده که اسمش عقله استفاده کن آکبند نبرش زیرخاک وآکبند خوراک مورش نکن.
ویرایش اشتباه تایپی: خودباخته
اگه آزادی بیان در کشور ما بود خیلی از مسائل به خوبی حل می شدیدی از ارکان تحریف حقیقت گرفتن آزادی بیان است
لعنت بر آمریکا و سیاست های خصمانه اش
به تیر غیب گرفتار شد
متن جالب بود ممنون میشم بازم بذارید ک بفهمیم از این مطالب خوب با تشکر ازتون
متن جالب انگیز بود بازم لطف کنید بذارید ممنونم