وجود حیات فرازمینی در سندی از وب سایت ویکی لیکس تایید شده است!

وجود حیات فرازمینی در سندی از وب سایت ویکی لیکس تایید شده است!

وجود حیات فرازمینی موضوعی بسیار جنجالی است که برای دهه‌ها موردبحث بوده و در همین رابطه، به تازگی سندی در وب سایت معروف ویکی لیکس منتشر شده که واقعی بودن موجودات فضایی را تایید می‌کند!

شاید تاکنون اسم وب سایت ویکی لیکس (Wikileaks) را شنیده باشید؛ تارنمایی معروف و جنجالی که به انتشارات سان‌شاین وابسته است و توسط شخصی به نام جولین آسانژ (Julian Assange) تاسیس شد. شروع به کار این وب سایت به سال 2007 برمی‌گردد و می‌توان فعالیت‌های آن را به انتشار و درز دادن اسناد، گزارش‌ها و مدارکی محرمانه که برای افکار عمومی سراسر جهان از اهمیت خبری بالایی برخوردارند، خلاصه کرد.

از زمان تاسیس این سازمان رسانه‌ای غیرانتفاعی تاکنون، چیزی در حدود 1.2 میلیون سند مختلف، مربوط به افراد سرشناس و گمنامی از سراسر جهان در ویکی لیکس منتشر شده که پرده از بسیاری از رازهای محرمانه برداشته است؛ در همین رابطه، جالب است بدانیم که فایلی در این وب سایت قرار دارد که وجود حیات فرازمینی را تایید می‌کند!

وجود حیات فرازمینی در سندی از وب سایت ویکی لیکس تایید شده است!

این سند مخصوص با اسم «ملاقات شهردار با سفیر و تایید وجود حیات فرازمینی» (MAYOR MEETS AMBASSADOR, CONFIRMS EXTRATERRESTRIAL LIFE) نام‌گذاری شده است و اینطور که به نظر می‌رسد، واقعی بودن موجودات فضایی و تنها نبودن ما انسان‌ها در سراسر کیهان، در آن تایید شده است.

وجود حیات فرازمینی در سندی از وب سایت ویکی لیکس تایید شده است!

در ویکی لیکس اشاره شده که این سند در ابتدا با عنوان محرمانه بایگانی شده است و تاریخ قرار گرفتن آن بر روی وب سایت هم به سال 2010 برمی‌گردد. در ادامه شما را به خواندن ترجمه اصل سند دعوت می‌کنیم:

متن سند تایید وجود حیات فرازمینی

بخش اول، خلاصه: محمدسید عبیداللؤف (Mahmadsaid Ubaidulloev) شهردار دوشنبه، پایتخت تاجیکستان، در جلسه‌ای در کنار اظهار تاسف و احترام به تلفات آمریکایی‌ها در افغانستان، گفت که انتخابات پیش رو آزادانه و عادلانه برگزار خواهد شد و کمک‌های صورت گرفته به سد داغون (Roghun) به صورت داوطلبانه بوده‌اند. عبیداللؤف برای پذیرش دانشجویان تاجیکی در دانشگاه هاروارد درخواست کمک کرد، اما بلافاصله گفت که در پیدا کردن مکان جدیدی برای مرکز آموزشی آمریکن کرنر (American Corner) در دوشنبه، کمکی نمی‌کند. او وجود حیات فرازمینی بر روی سیاره‌های دیگر را تایید کرد و گفت که فعلا بهتر است بر روی حل مشکلات خود روی سیاره زمین تمرکز کنیم.

بخش دوم، افغانستان: در تاریخ 13 ژانویه (سال 2010) سفیر آمریکا در دفتر پارلمانی شهردار دوشنبه،‌ محمدسید عبیداللؤف، با او دیدار کرد. شهردار ملاقات را با صحبت‌هایی طولانی در مورد افغانستان شروع کرد و در کنار تشکر از کمک‌ها و حمایت‌های ایالات متحده در آن کشور، گفت که با ورود به هزاره سوم و قرن بیست و یکم فعالیت‌ها آمریکا در افغانستان بسیار مهم هستند. عبیداللؤف اشاره کرد که مهم‌ترین کار در آن کشور، ایجاد نوعی احساسات ملی در میان گروه‌های نژادی مختلف بوده و آمریکا بهترین نمونه از کشوری است که چنین احساس همبستگی را در میان مردمش به وجود آورده است. شهردار دوشنبه گفت که جنگ بسیار خطرناک است و با اینکه از وجود حیات فرازمینی بر روی جرم‌های آسمانی دیگر خبر داریم، باید در ابتدا بر روی سیاره خود صلح و دوستی را برقرار کنیم.

در انتها هم ویدیویی از فیلم‌برداری دوربین‌های سازمان فضایی آمریکا، ناسا (NASA)، از یک شی ناشناس پرنده یا همان یوفو را تهیه کرده‌ایم که در میان بسیاری از علاقه‌مندان به عنوان یکی از جنجالی‌ترین سندهای وجود فرازمینی ها شناخته می‌شود و تماشای آن به هیچ وجه خالی از لطف نیست:

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. وقتی قرآن قرن ها پیش گفته و با منطق خودمون هم فکر کنیم مطمعن میشیم موجودات زیادی وجود داره در سیارات دیگه،
    اما از میان همه انسان اشرف و درجه بالاتری داره اما معلوم نیست چقدر انسان یشرفته تره نسبت به موجودات فرازمینی یا بالعکس…

  2. حتما وجود دارن جای هیچ شکی نیست اگه کمی فکر کنیم خود ما تو فضا زندگی میکنیم پس ما هم یکجورایی فضایی محسوب میشیم ، امیدوارم صلح طلب باشن در غیر اینصورت

  3. فک کنم بالا سرمون یه اتوبان شلوغ واسه سفینه این موجودات هست که ما خبر زیادی ازش نداریم

  4. فیلم کاملا واقعى هستش درود فراوووون به سازمان فضایى ناسا

  5. گجت نیور تنها سایت پر بازدید ایرانه که یوفو لوژیست های خوبی داره

    در بیداری مردم سهم خوبی دارید

    خدا قوت

  6. از زمانی که یادم میاد گمانه زنی های مختلفی در این باره شنیده میشه و افراد مختلفی آرزو یا ادعای دیدار با موجودات فرازمینی دارن، به نظرم وقتشه این موضوع شفاف بشه چون بعضی از اسنادی که برای اثبات وجود بیگانگان ارائه میشه غیر عقلانیه

  7. شکی توی وجود فرازمینی ها نیست، چند شب پیش توی یوتوب داشتم ویدیو می دیدم و به سادگی میشه فهمید حیات های بیگانه وجود دارن که یا از ما پیشرفته ترن یا عقب افتاده تر

  8. یهو بهمون اتک بزنن چیکار کنیم .حتی نمیدونیم سلاح هاشون چیههههههههه خخخخخخ

  9. اولش دیده ها و گفته های اون پنج 5 نفری ک ادعا میکردن توسط موجودات فضایی دزدیده شدن با منطق جور در نمیومد ولی الان ب نظر میرسه کم کم دارن اثباتشم میکنن. جل الخالق