گوشی شیائومی Mi 7

تایید تجهیز گوشی شیائومی Mi 7 به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه

ظاهرا گوشی شیائومی Mi 7 نیز به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه مجهز خواهد بود. این موضوع مربوط به پرچمدار جدید شیائومی را مدیرعامل این کمپانی در شبکه اجتماعی ویبو به نوعی تایید کرده است.

سنسورهای اثر انگشت تعبیه شده زیر صفحه نمایشگر به یکی از مهم‌ترین المان‌های گوشی ها در سال 2018 میلادی تبدیل شده‌اند. بازیگران بزرگ عرصه موبایل در حال پذیرفتن آن هستند و در این لحظه، ما مطمئنیم که این سنسورها به یکی از مهم‌ترین عوامل فروش بیشتر محصولات نیز تبدیل خواهند شد.

در همین حال شرکت‌های چینی نیز خیلی زود و همپای رقبای بزرگ خود، حتی زودتر از آن‌ها به استفاده از اسکنرهای اثر انگشت زیر صفحه روی آورده‌اند. یکی از جدیدترین آن‌ها کمپانی شیائومی است که ظاهرا قصد دارد به جمع شرکت‌های استفاده کننده از این تکنولوژی بپیوندد. این کمپانی در تدارک تولید جدیدترین پرچمدار خود، گوشی شیائومی Mi 7 است که ظاهرا به این تکنولوژی تجهیز شده است. شواهدی در قطعه کد رابط کاربری MIUI‌ دیده شده که این قضیه را تایید می‌کند. روز گذشته، مدیرعامل شیائومی آقای Lei Jun نیز در شبکه اجتماعی ویبو این قضیه را تایید کرده است.

گوشی شیائومی Mi 7

یکی از کاربران در بخش نظرات پستی که مربوط به تصاویر رسمی گوشی شیائومی می میکس 2 اس بوده است، موردی را مطرح کرده است. در واقع یکی از کاربران به صورت یک جوک موضوع وجود اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در گوشی جدید شیائومی را مطرح کرده است که مدیرعامل این شرکت در پاسخ به وی، این قضیه را تایید کرده است!

سایر مشخصات گوشی شیائومی Mi 7

البته این مدیر اجرایی به صورت واضح حرفی از این قضیه نزده است، اما با قضاوت بر پاسخی که به کامنت کاربران داده می‌توان چنین حدسی زد. از دیگر شایعاتی که در مورد گوشی شیائومی Mi 7 شنیده می‌شود می‌تواند به حضور یک نمایشگر 5.65 اینچی ناچ استایل مشابه آیفون ایکس، تراشه اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی و قیمت مناسب 457 دلاری اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ولی خدایی حتی از هواوی هم ارزون تره

  2. یا ابرفرض این دیگه چیه