اندروید 8 اوریو برای هواوی آنر 7 ایکس

آپدیت اندروید 8 اوریو برای هواوی آنر 7 ایکس به زودی منتشر می‌شود

اندروید 8 اوریو برای هواوی آنر 7 ایکس (Huawei Honor 7X) به زودی عرضه می‌شود. هواوی آنر 7X اولین میان‌رده مجهز به نمایشگر دارای نسبت ابعاد تصویر 18:9 هواوی محسوب شده و به زودی به اندروید 8 مجهز خواهد شد.

هوای طی چند ماه اخیر، تعداد قابل توجهی گوشی هوشمند میان‌رده روانه بازار کرده که یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها هواوی آنر 7 ایکس محسوب می‌شود. این گوشی با توجه مشخصات فنی قابل توجه آن، تنها 250 دلار قیمت داشته و جزو معدود گوشی های هواوی است که در بازارهای ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد.

اندروید 8 اوریو برای هواوی آنر 7 ایکس تا یک ماه دیگر منتشر می‌شود

هواوی آنر 7 ایکس به صورت پیش‌فرض همراه با نسخه 5.1 سیستم عامل EMUI عرضه شده که بر اساس اندروید 7 نوقا توسعه پیدا کرده است. شرکت در زمان عرضه، وعده انتشار اندروید 8 اوریو برای هواوی آنر 7 ایکس طی نیمه دوم سال 2018 را داده بود و حالا زمان دقیق آن اعلام شده است. این به‌روزرسانی در قالب نسخه 8 رابط کاربری EMUI عرضه می‌شود. بر اساس گفته‌های My Drivers، شرکت آنر عرضه نسخه پایدار اندروید 8 اوریو برای هواوی آنر 7 ایکس طی ماه می (اردیبهشت – خرداد) را تایید کرده است.

اندروید 8 اوریو برای هواوی آنر 7 ایکس

اگرچه در این گوشی خبری از تراشه کایرین 970 دارای واحد هوش مصنوعی نیست، اما بعد از دریافت رابط کاربری EMUI 8.0 به برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی پرچمداران این شرکت مجهز خواهد شد. این ویژگی‌ها رفتار کاربر را تشخیص داده و به وسیله برخی بهینه‌سازی‌ها، به افزایش سرعت و عملکرد گوشی کمک می‌کنند. بعد از انتشار اندروید 8 اوریو برای هواوی آنر 7 ایکس نحوه مدیریت حافظه رم بهبود پیدا کرده و به این ترتیب عملکرد گوشی باز هم به وضعیت بهتری می‌رسد.

این به روزرسانی به زودی برای 20 هزار نفر از کاربران چینی آنر 7 ایکس عرضه خواهد شد و انتشار آن برای کاربران سراسر دنیا یک ماه دیگر زمان می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آنر هفت ایکس حرف نداره همون اولم دوست داشتم یکی از اینا بخرم نشد

  2. میت ده لایتو چرا اندروید نمیده