جعبه گشایی پی 20 و پی 20 پرو
جعبه گشایی پی 20 و پی 20 پرو

بررسی سریع و جعبه گشایی هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو (گجت تی وی)

سرانجام آخرین پرچمداران هواویی یعنی دو گوشی پی 20 و پی 20 پرو با امکانات خاص خود مثل دوربین 3 گانه، سنسور 40 مگاپیکسلی و بسیاری ویژگی های جذاب دیگر در دستانمان قرار گرفتند و در این بررسی ویدیویی، ضمن جعبه گشایی هواوی پی 20 و P20 Pro نگاهی سریع به قابلیت ها و امکانات این دو موبایل جدید خواهیم داشت.

هواوی پی 20 (Huawei P20) و هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) جدیدترین گوشی های پرچم دار کمپانی چینی هواوی هستند که با طیف وسیعی از امکانات و قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری، در کنار طراحی زیبا و دل نشین خود، هر کاربری را جذب خود خواهند کرد. اکنون فرصتی دست داده تا در یک نگاه سریع به این دو گوشی، پس از بررسی محتویات جعبه آنها، مروری داشته باشیم به امکانات و ویژگی های هواوی پی 20 و پی 20 پرو.

محتویات جعبه هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو

  •  گوشی
  •  شارژر با قابلیت شارژ سریع
  •  کابل USB-C به USB-A
  •  آداپتور تبدیل جک 3.5 میلی متری به USB-C
  •  سوزن مخصوص خروج سیم کارت
  •  هدفون مخصوص
  •  دفترچه راهنما

نکته جذاب دو گوشی این است که به همراه دو محافظ صفحه فابریک ارائه می‌شوند که برای روزهای ابتدایی استفاده مناسب هستند اما فراموش نکنید در آینده به محافظ های قوی تری نیاز خواهید داشت.

پی 20 و پی 20 پرو هر دو فاقد درگاه جک 3.5 میلی متری هستند، پس برای استفاده از هدفون های سیمی به آداپتور تبدیل احتیاج خواهید داشت که این نیاز را نیز هواویی از قبل برای شما رفع نموده است. کمی نا امید کننده است که روزانه شاهد آن هستیم شرکت های بیشتری به سمت حذف جک 3.5 میلی متری می‌روند اما با همین تغییر روند می‌توان انتظار داشت که هدفون های بی سیم به سمت بهبود کیفیت و کاهش قیمت حرکت کنند.

ناگفته نماند هواوی در طراحی رنگ گوشی های اخیر خود بسیار با سلیقه عمل کرده است و نتیجه آن یک گوشی با رنگی بسیار شیک و جذاب خواهد بود.

تیغه بالایی گوشی یا به اصطلاح ناچ (notch) و هم چنین کناره گوشی و فرم بیرونی اسپیکر ها بشدت به آیفون ایکس شبیه شده حتی فرم قرارگیری دوربین ها  در پشت گوشی عینا شبیه آیفون است البته باید گفت که دوربین ها صرفا از لحاظ ظاهری با آیفون ایکس شباهت دارند چرا که پی 20 پرو دارای دوربین 3 گانه است و دوربین سوم و اصلی آن از یک سنسور 40 مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌توان گفت عاشقان عکاسی را مجذوب خود خواهد کرد. بیشتر از این مطلب را طولانی نمیکنیم و امیدواریم از دیدن این ویدیو لذت ببرید.

ویدیوی بررسی سریع و جعبه گشایی هواوی پی 20 و Huawei P20 Pro

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

21 دیدگاه

  1. گوشی عالی، بررسی عالی تر. ممنون گجت

  2. واقعا سریع و عالی بود. مختصر و مفید. دمتون گرم

  3. خخخخ نگاه کنید چه ذوق و شوقى دارن میکنن از این برند بنجل چینى بدردنخور مزخرف!!!
    😀

  4. آنباکسینگ کوتاه و مفیدی بود

  5. اخه این در حدی نیست که حتی ویدوشم نگا کنیم

  6. عالی خیلی ممنون بابت جعبه گشایی این پرچم دار بزرگ

  7. سوززنم جزئ محتویاتشه؟؟