تصاویر نوکیا ایکس 6

تصاویر نوکیا ایکس 6 از نمایشگری بدون حاشیه با بریدگی صفحه خبر می‌دهد

تصاویر نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) از وجود نمایشگری بدون حاشیه همراه با ناچ در بخش بالایی خبر می‌دهد. موبایل جدید نوکیا با چه قیمت و مشخصات سخت افزاری به فروش خواهد رسید؟

تا دو روز دیگر، اچ ام دی گلوبال از گوشی های جدید سری X خود در چین رونمایی خواهد کرد. مطابق با اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد این اسمارت فون با نام X6 پیش روی همگان قرار خواهد گرفت. نوکیا پیش‌تر از این نام برای یک موبایل مجهز به سیستم عامل سیمبین در سال 2009 استفاده کرده بود.

اخیرا نخستین تصاویر نوکیا ایکس 6 که به نظر می‌رسد رندرهای رسمی این گوشی هوشمند باشند، از طریق منابع چینی به بیرون درز کرده است. اولین چیزی که احتمالا در این تصاویر توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر و استفاده از ناچ در بخش بالایی صفحه است. اگرچه خبری از حاشیه بسیار باریک در بخش پایینی نیست، ولی ضخامت آن در مقایسه با موبایل های مشابه به مراتب کمتر است.

لوگوی نوکیا معمولا سمت راست حاشیه بالایی قرار می‌گیرد، ولی با افزایش فضای صفحه حالا نام شرکت سازنده در بخش پایینی جای گرفته است.

طراحی بخش پشتی و سیستم دوربین دوگانه این گوشی شباهت بسیاری با نوکیا 7 پلاس دارد که اخیرا معرفی شده است. تنها تفاوت قابل توجه در این بخش را می‌توان قرارگیری فلاش LED بین اسکنر اثر انگشت و سنسورهای دوربین در نوکیا X6 در نظر گرفت، در حالی که فلاش LED در نوکیا 7 پلاس سمت راست دوربین قرار گرفته بود.

اولین گوشی ناچ استایل نوکیا با صفحه نمایش 5.8 اینچی و نسبت 19:9 تولید می‌شود. مدل رده پایین از تراشه مدیاتک P60 و 4 گیگابایت رم برای مدیریت اطلاعات بهره خواهد برد، در صورتی که نسخه گران‌تر این گوشی با چیپست اسنپدراگون 636 و 6 گیگابایت رم به فروش می‌رسد.

نوکیا ایکس 6 به صورت پیش‌فرض از اندروید اوریو به عنوان سیستم نرم افزاری استفاده می‌کند و قرار است با قیمت 250 دلار / 210 یورو روانه بازار چین شود.

تصاویر نوکیا ایکس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*