گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

جزئیات تازه‌ای از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ منتشر شد

جزئیات تازه‌ای از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ اعم از کدنام تازه انتخاب شده برای آن و زمان معرفی نخستین گوشی منعطف حرفه‌ای جهان منتشر شده است. فاصله‌ی زیادی با معرفی رسمی این گوشی باقی نمانده است.

سه سال پیش بود که در گزارشی عنوان کردیم سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی منعطف با کدنام Project Valley است. در طول این مدت شایعات و گزارش‌های زیادی را در ارتباط با این دیوایس شنیده‌ایم. در حالی که سامسونگ هنوز آن را معرفی نکرده است، اما معتقد است که آن یک محصول کاملا «برنده» خواهد بود.

به نقل از یک گزارش جدید منتشر شده از کره جنوبی، سامسونگ نام این پروژه را تغییر داده است. در حالی که کدنام آن Project Valley‌ بود، اما حالا سامسونگ آن را با کدنام “Winner” صدا می‌کند.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در MWC 2019

سامسونگ اواخر سال گذشته میلادی اعلام کرد که قصد دارد گوشی انعطاف پذیر خودش را در سال 2018 معرفی کند، اما تا کنون که 5 ماه از امسال گذشته چنین اتفاقی رخ نداده است. این کمپانی هنوز به طور رسمی تایید نکرده است که چه زمانی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ را معرفی خواهد کرد، اما دو ماه پیش اعلام شد که نباید منتظر محصولی خیلی عجیب و غریب باشیم.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

DJ Koh مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ عنوان کرده است که آن‌ها در طراحی دیوایس مذکور پیشرفت کرده‌اند و زمانی که آن را ارائه کنند، بهترین تجربه کاربری را در اختیار صاحبانش قرار خواهد داد. برخی از فعالان صنعت موبایل معتقدند که تغییر کدنام محصول، به معنای آن است که سامسونگ حالا خودش را آماده‌ی معرفی این محصول می‌کند. این شرکت به تامین کنندگان قطعات سخت افزاری خود اعلام کرده است که از ماه نوامبر (آبان/آذر) سال جاری، تولید قطعات مرتبط با گوشی انعطاف پذیر سامسونگ را آغاز کنند. اگر گزارش منتشر شده صحیح باشد، ما احتمالا در اوایل سال آینده میلادی، در نمایشگاه MWC 2019 که فوریه برگزار می‌شود می‌توانیم با گوشی انعطاف پذیر سامسونگ ملاقات کنیم.

گفته می‌شود بین 300 الی 500 هزار نسخه از این گوشی وارد بازار شود. اگر تقاضا برای این گوشی وجود داشته باشد، تولید آن از تعداد اعلام شده نیز بالاتر خواهد رفت. ادعا می‌شود این گوشی به 3 نمایشگر اولد 3.5 اینچی تجهیز خواهد شد که دو نمایشگر در داخل و یکی در سمت بیرونی دیوایس قرار دارد. هنوز هیچ سخنی از قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به زبان آورده نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این دیگه چقدر مسخره س
    چیه میمونه ژله