جعبه گشایی وان پلاس 6

بررسی اولیه و جعبه گشایی وان پلاس 6 (گجت تی وی)

بعد از معرفی و بررسی پرچمدار جدید چینی‌ها، حالا نوبت به جعبه گشایی وان پلاس 6 رسیده است. در گجت تی وی امروز ضمن بررسی محتویات جعبه این تلفن هوشمند، نگاه اجمالی به OnePlus 6 خواهیم داشت. آیا نسل جدید قاتل پرچمداران می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند؟

قطعا جعبه گشایی وان پلاس 6 به اندازه طراحی و قیمت این پرچمدار تازه‌نفس می‌تواند جذاب باشد. با گجت نیوز همراه باشید تا نگاهی سریع به وان پلاس 6 داشته باشیم و متعلقات جعبه این گوشی موبایل را بررسی کنیم.

بسیاری از کاربران، کمپانی چینی وان پلاس را به خاطر تولید پرچمداران مقرون به صرفه و البته قدرتمند می‌شناسند. مدیر عامل این شرکت محبوب می‌گوید از زمان آغاز فعالیت و عرضه گوشی OnePlus One، قیمت‌گذاری منصفانه اصلی‌ترین فلسفه آنها بوده است. حالا جدیدترین پرچمدار این شرکت با نمایشگر ناچ استایل، دوربین دوگانه و پردازنده قدرتمند از راه رسیده است تا با قیمت پایین، یک بار دیگر زنگ خطر را برای سایر سازندگان به صدا درآورد.

در ویدیوی امروز، نگاهی نزدیک‌تر به بسته‌بندی این گوشی هوشمند، محتویات جعبه و البته دردانه جدید وان پلاس خواهیم داشت.

جعبه گشایی وان پلاس 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این گوشی چیزی برای ارایه نداشت و مثل چندین گوشی اخیری که توسط شرکت های مختلف تولید شده بود هست
    من که فقط منتظر گوشی تمام صفحه ام

  2. اگه با این وسایل ( جعبه بزرگ مشکی و 5 تا قاب گوشی ) وارد کشورمون بشه واقعا محشره ….!؟!؟!؟
    ولی حیف که افراد سودجو اول از همه لوازم جانبیشو برمیدارن و فقط خود گوشی را با جعبه سفید کوچکش و البته با قیمت تقریبا دوبرابری به دست مشتری میرسونن !!!
    افسوس ….!!؟؟!!

  3. ممنون گجت نیوز