قیمت وان پلاس 6

زمان عرضه و قیمت وان پلاس 6 (OnePlus 6)

زمان عرضه و قیمت وان پلاس 6 (OnePlus 6) به صورت رسمی اعلام شد. قیمت وان پلاس 6 در مقایسه با سایر پرچمداران اندرویدی بازار، بسیار رقابتی خواهد بود.

قیمت وان پلاس 6 و زمان عرضه جهانی این گوشی هوشمند، مشخص شد. قاتل پرچمداران قرار است در آینده نزدیک، با سخت افزاری بسیار قوی و ظاهری جذاب روانه بازار شود.

طراحی جدید، سخت افزار به‌روز، نسبت صفحه به بدنه بسیار بالا و رنگ‌بندی جذاب از ویژگی‌های قابل توجه موبایل جدید وان پلاس هستند. اگرچه قابلیت‌های متنوعی در این گوشی گنجانده شده است، اما همواره محصولات این شرکت چینی به خاطر قیمت رقابتی، در کانون توجه قرار داشته‌اند. در واقع، از زمانی که نسل اول این گوشی ها یعنی OnePlus One با قیمت 299 دلار معرفی شد، همواره موبایل های این کمپانی را می‌توان در دسته مصحولات مقرون به صرفه بازار جای داد.

قیمت وان پلاس 6

علاقه‌مندان به خرید این گوشی برای سه نسخه مختلف با 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب باید 529، 579 و 629 دلار پرداخت کنند.

در رابطه با رنگ‌بندی، نسخه پایه وان پلاس 6 تنها با رنگ “Mirror Black” به فروش خواهد رسید. کاربران می‌توانند نسخه 128 گیگابایتی را در هر سه رنگ خریداری کنند و علاقه‌مندان به خرید نسخه 256 گیگابایتی نیز تنها حق انتخاب رنگ “Midnight Black” را خواهند داشت.

فروش گوشی جدید وان پلاس از 22 می (1 خرداد) آغاز می‌شود و رنگ سفید (Silk White) نیز در تعداد محدود، از 15 ژوئن (25 خرداد) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.