سامسونگ گلکسی جی 8

سامسونگ گلکسی جی 8 معرفی شد؛ دوربین دوگانه و یک باتری بزرگ

گوشی سامسونگ گلکسی جی 8 (Samsung Galaxy J8) معرفی شد. این گوشی دقیقا نسخه‌ی پلاستیکی گلکسی ای 6 2018 با امکاناتی بیشتر و قیمتی کمتر است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گلکسی J8 سامسونگ آشنا شوید.

کمپانی سامسونگ ساعاتی پیش طی یک رویداد خبری در کشور هندوستان، از یک گوشی جدید به نام سامسونگ گلکسی جی 8 طراحی شده مبتنی بر مدل گلکسی ای 6 پلاس اما با قیمتی چشمگیر پرده برداری کرد.  این گوشی قرار است با قیمتی بالغ بر 280 دلار که کمتر از گوشی های خانواده سری گلکسی A است به فروش برسد.

مشخصات سامسونگ گلکسی جی 8

سامسونگ گلکسی جی 8 از بدنه‌ای با جنس پلی کربنات برخوردار است و یک نمایشگر 6 اینچی سوپر آمولد با وضوح +720p بر روی قاب جلویی آن نقش بسته است. مغز متفکر آن یک تراشه 14 نانومتری اسنپدراگون 450 بوده و یک باتری بزرگ و عالی 3500 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز گوشی را فراهم می‌کند. برای یک محصول میان رده با مشخصات سخت افزاری کم مصرف، حضور چنین باتری می‌تواند نویدبخش ساعت‌ها یا حتی روزها گذراندن بدون نیاز به شارژ مجدد باشد.

سامسونگ گلکسی جی 8

سامسونگ بر روی این گوشی میان رده نیز یک دوربین دوگانه پشتی متشکل از سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 به علاوه سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 را جای داده است. دوربین سلفی آن نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی همراه با فلاش است تا مطمئن شوید تصاویر سلفی شما حتی در شب نیز واضح و روشن خواهد بود.

سامسونگ گلکسی جی 8 قرار است از تابستان سال جاری همراه با اندروید 8 اوریو روانه‌ی بازار شود. تنها یک مدل این گوشی همراه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. بنابراین اگر بدنه‌ی فلزی گوشی گلکسی ای 6 2018 سامسونگ اهمیتی برای شما ندارد، شما می‌توانید برای خرید یک گوشی جدید حساب ویژه‌ای بر روی گلکسی J8 همراه با قیمت کمتر و قابلیت‌هایی کمی بهتر از A6، باز کنید.

تمرکز سامسونگ برای ساخت این گوشی، در اختیار قرار دارند یک گوشی به روز در بازارهای ضعیفی همچون هند بوده است. به همین بهانه سامسونگ این گوشی جدید را در قالب برنامه‌ای به نام «ساخته شده برای هند» به عرضه درخواهد آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. گوشی سامسونک جی8 قیمتش چنده به نظر شما که داشتین گوشی خوبیه کسی مسدونه بگه مرسی؟………..

  2. من هر گوشی رو بگی دستم گرفتم از اپل بگیر تا انواع سامسونگ و هوایی و نکیا و کاترپیلار و وووووو فقط میخوام یچی بگم هیییچ گوشی به گرد اپل نمیرسهه

  3. من j7 prime 2017 دارم عالیه این گوشی تو رده خودش حالا من که اینو دیدم این از چشمم افتاد

  4. این سامسونگ چقدر گوشی تولید میکنه . هر روز یکی . تکراری و تکراری و شبیه هم فقط اسماشون فرق میکنه (خدای هَنگَن همشون)

    • سلام من گوشی گلکسی j8 رو تازه خریدم اکثر مدلهای سامسونگ رو هم داشتم از همشونم راضی بودم در جواب اون دستمون که میگه خدای هنگن باید بگم بهت انداختن داداش اگر نه من تا حالا بیشتر از ۱۵ مدل سامسونگ داشتم یکیشون هنگ نمیکرده ببین چی رو به اسم سامسونگ خریدی حاجی

  5. دیگه هواوی و بقیه برندا بزنن گاراژ