گوشی موبایل بلک بری گوست

گوشی موبایل بلک بری گوست تابستان امسال عرضه می‌شود

گوشی موبایل بلک بری گوست قرار است با نمایشگر بدون حاشیه، تابستان امسال روانه بازار شود. ایوان بلس ضمن انتشار این خبر، به توانایی‌های دوربین BlackBerry Ghost نیز اشاره کرده است.

به دنبال انتشار تصاویر گوشی موبایل بلک بری گوست و گوست پرو، حالا ایوان بلس اطلاعاتی تازه از زمان عرضه بلک بری Ghost و ویژگی‌های کلیدی دوربین آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

بعد از درز چندین عکس از محصولات جدید بلک بری با نمایشگر بدون حاشیه، تابستان امسال می‌توانیم شاهد عرضه مدل جدید گوست در بازار هند باشیم. “Optiemus Infracom” که مجوز استفاده از نام “BlackBerry” در هند را دارد، مسئولیت طراحی و ساخت این گوشی (یا گوشی های هوشمند) را بر عهده خواهد داشت. در نتیجه، محصولات سری Ghost ابتدا در بازار هند به فروش می‌رسند.

تجهیز گوشی موبایل بلک بری گوست به دوربین دوگانه

فعلا هیچ اطلاعاتی از ویژگی‌های سخت افزاری این اسمارت فون ها در دست نیست، اما بلس می‌گوید دوربین دوگانه گوشی موبایل بلک بری گوست همراه با قابلیت‌هایی مثل زوم اپتیکال و بهبود توانایی در عکاسی در محیط‌های کم‌نور به دست کاربران می‌رسد. لازم به ذکر است اخیرا Optiemus از برنامه‌های خود برای عرضه چندین گوشی جدید با برند BlackBerry در نیمه دوم سال خبر داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. امسال یه گوشی اشغال دیکگه میاد تو بازار

  2. این بلک بری چقدر مرموزه