یارگیری جدید تسلا

یارگیری جدید تسلا با جذب مدیران سابق اپل، آمازون و اسنپ!

خروج برخی از مدیران رده بالای تسلا از این کمپانی در ماه‌های گذشته خبرساز شد. به تازگی اما فهرستی انتشار یافته که از جذب چندین نیروی مطرح توسط این خودروساز در بالاترین سطوح مدیریتی حکایت دارد. این یارگیری جدید تسلا را می‌توان بیانیه‌ای با این مضمون تعبیر کرد: در اینجا خبری از فرار مغزها نیست.

تسلا (Tesla) اخیرا شاهد کوچ تعدادی از مهم‌ترین نیروهای خود بوده و چنین امری این تصور را در اذهان ایجاد کرد که کمپانی در حفظ مهره‌های کلیدی خود با مشکل مواجه شده است. اما یارگیری جدید تسلا عزم ایلان ماسک برای اثبات نادرست بودن این فرضیات را نشان می‌دهد. در فهرست نیروهای تازه جذب شده‌ی تسلا نام چند تن از مدیران سابق اپل، آمازون و اسنپ نیز به چشم می‌خورد.

در بین افراد جدا شده از تسلا نام «جیم کلر» به عنوان رییس واحد اتوپایلوت (سیستم رانندگی خودکار) کمپانی بیشتر به چشم می‌آمد؛ یا «متیو شوال» که از مهره‌های کلیدی در ساماندهی ایمنی خودروها بوده و تسلا را به مقصد یکی از کمپانی‌های رقیب یعنی ویمو (Waymo) ترک کرد.

تسلا

اما «استوارت بوئرز» را که آوازه‌ی بلندی در فناوری یادگیری ماشینی دارد باید یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های تازه جذب شده‌ی تسلا خواند که برای تصدی پست قائم مقامی واحد مهندسی سخت افزاری و نرم افزاری، از اسنپ به این کمپانی مهاجرت کرده است.

«نیراج مانرو» نیز که سکان هدایت عملیات تکنولوژیکی اپل را بر عهده داشت در شغل جدید خود رییس واحد تولید انرژی تسلا خواهد بود. همچنین «مارک ماستاندرا» مدیر سابق پشتیبانی کمپانی آمازون نیز مسئولیت خدمات تحویل خودرو به مشتریان را در تسلا بر عهده خواهد گرفت.

نام «کیت پیرسون» را نیز نباید از قلم انداخت که پیش‌تر عهده‌دار مسئولیت واحد فروش آنلاین در شرکت خرده‌فروشی والمارت بود و از این پس عملیات میدانی تحویل خودرو در تسلا را مدیریت می‌کند.

باید دید یارگیری جدید تسلا جبران نیروهای از دست رفته را خواهد کرد و مرهمی بر زخم ناشی از روند نامناسب تولید «مدل 3» خواهد بود یا خیر؟ اما آنچه که واضح است اینکه فرصت‌های شغلی تسلا همچنان برای مستعدترین افراد حوزه‌ی تکنولوژی، جذابیت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بین خاندان های یهود جنگ شده دارن یار گیری میکنن

  2. اینا هم سیاست های خاص خودشونو دارن ها