محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 9

تصاویر لو رفته از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 اسرار جدیدی را فاش می‌کنند

به تازگی چند عکس  از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) منتشر شده که خبر از ایجاد تغییرات جدید در پنل جلویی این گوشی می‌دهند.

بنا بر شنیده‌ها، امسال عضو جدید خانواده نوت سامسونگ موسوم به گلکسی نوت 9 کمی زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده معرفی خواهد شد و این اتفاق به دلیل معرفی سری جدیدی از گوشی‌های سامسونگ تحت عنوان Galaxy X رخ می‌دهد. سری گلکسی ایکس گوشی‌های منعطف سامسونگ خواهد بود و به منظور عدم تحت تاثیر قرار گرفتن فروش گلکسی نوت 9، مدتی دیرتر معرفی خواهد شد. گفته می‌شود سامسونگ از گلکسی نوت 9 مرداد ماه پرده خواهد برداشت. حال که زمان زیادی تا معرفی پرچمدار جدید کره‌ای‌ها باقی نمانده، شایعات مربوط به آن‌ها درز کرده و تازه‌ترین آن‌ها، عکس‌هایی از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 است که توسط SlashLeaks منتشر شده است.

محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 9

اگر نگاه دقیقی به محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 در این تصاویر داشته باشیم، متوجه خواهیم شد نه تنها حاشیه‌های اطراف نمایشگر کمتر شده‌اند، بلکه ابعاد برش محل قرارگیری برخی سنسورها نیز تغییر کرده و حتی به نظر می‌رسد شاهد سنسورهای جدیدی در نوت 9 خواهیم بود که احتمالا مربوط به سنسور تشخیص چهره اختصاصی سامسونگ باشد، مشابه آنچه در آیفون ایکس دیده بودیم.

گفته می‌شود گلکسی نوت 9 در نسخه‌های مختلفی از نظر میزان رم و حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد و یکی از آن‌ها، نسخه 512 گیگابایتی همراه با 8 گیگابایت رم خواهد بود. همچنین باتری 4000 میلی‌آمپری نیز پیش‌بینی شده تا درون پرچمدار آتی کره‌ای‌ها قرار بگیرد.