ماکت آیفون های 2018 اپل

ماکت آیفون های 2018 طراحی و ابعاد این موبایل های جدید را مشخص می‌کنند

یکی از منابع معتبر با انتشار تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک به ماکت آیفون های 2018 اپل ، طراحی و ابعاد این موبایل های جدید را با آیفون ایکس مقایسه کرده است.

بر خلاف گذشته، امسال اپل سه مدل مختلف از گوشی های آیفون را معرفی و عرضه خواهد کرد. بعد از انتشار مجموعه‌ای کامل از تصاویر آیفون های 6.1 و 6.5 اینچی اپل توسط OnLeaks، حالا یکی از کاربران اینستاگرامی با نام “shaimizrachi” که سابقه خوبی در طراحی ماکت گوشی های مختلف و افشای اطلاعات آنها پیش از معرفی رسمی دارد، ماکت آیفون های 2018 اپل را در کنار آیفون X مقایسه کرده است تا کاربران، بیش از پیش با طراحی و ابعاد این تلفن های هوشمند آشنا شوند.

ماکت آیفون های 2018 اپل

مطابق با این ویدیو، نسخه مقرون به صرفه 6.1 اینچی آیفون که احتمالا با نام «آیفون 9» به دست کاربران خواهد رسید، همانند مدل پرچمدار 6.5 اینچی یعنی «آیفون ایکس پلاس» به نمایشگری کم‌حاشیه با بریدگی بالای صفحه مجهز می‌شود. اگرچه shaimizrachi به مشخصات فنی اشاره‌ای ندارد، ولی احتمالا ناچ، میزبان دوربین سلفی و سیستم تشخیص چهره Face ID خواهد بود. در بخش پشتی، تنها یک سنسور دوربین وجود دارد، در حالی که آیفون X پلاس با دوربین دوگانه روانه بازار می‌شود. این ویدیو، یک بار دیگر شایعات مربوط به تجهیز پرچمدار اپل به دوربین سه گانه را رد می‌کند.

باید اشاره کنیم که ماکت‌هایی که در این ویدیو می‌بینید، بر اساس شایعات و اطلاعات منتشرشده توسط منابع مختلف طراحی شده‌اند و ممکن است با محصول نهایی متفاوت باشند. در ادامه می‌توانید تصاویر و ویدیوهای ماکت های گوشی های اپل را تماشا کنید.

تصاویر ماکت آیفون های 2018 اپل

مقایسه ماکت آیفون های 2018 اپل با آیفون ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فقط ماکتش نیومده بود که امد

  2. مگ فقط بتونیم ماکتشو داشته باشیم
    انتظارات بیشتری نمیشه داشت
    بیچاره ما

  3. زیباترین گوشی ک دیدم