هواوی آنر

قدرت‌نمایی فبلت آنر نوت 10 با تراشه کایرین 970 در گیک‌بنچ

روز گذشته هواوی با انتشار یک پوستر تبلیغاتی از فبلت آنر نوت 10 (Honor Note 10)، بر این موضوع صحه گذاشت که رونمایی از آن نزدیک است. بنابراین انتظار می‌رفت که دیر یا زود شاهد حضور این محصول در سایت‌های بنچمارک‌گیری باشیم و حالا این اتفاق رخ داده است.

به تازگی دستگاهی با کدنام HUAWEI RVL-AL09 در وب‌سایت «گیک بنچ» رویت شده است که با توجه به فرمول نام‌گذاری کمپانی چینی برای محصولاتش، قاعدتا باید فبلت آنر نوت 10 باشد.

فبلت آنر نوت 10

وجود تراشه کایرین 970 در فبلت آنر نوت 10 را باید حتمی دانست

اطلاعات مندرج در این وب‌سایت حاکی از تجهیز این محصول به 6 گیگابایت حافظه رم و بهره‌گیری آن از سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو است. همچنین از آنجایی که در مورد چیپست دستگاه، به برخورداری آن از هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری 1.84 گیگاهرتز اشاره شده است، می‌توان با اطمینان از وجود تراشه Kirin 970 در این فبلت سخن گفت.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سایر مشخصات فنی و زمان رونمایی از هواوی آنر نوت 10 در دست نیست اما از ویژگی‌هایی که منابع غیر رسمی به این دستگاه نسبت داده‌اند می‌توان به وضوح 2880 در 1440 پیکسل نمایشگر آن، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ایفون جدید همه اینارو میکنه تو اشغالی

    • سر ایفون ایکس هم همین نظرات اپل پرستانتونو میگفتید که گوشی های هواوی ریدن بهش تو دوربین p20proامتیازش از ایفونxبیشتره تو سخت افزارmate10قویتره و تو باترب هم که 5 ساعت بیشتر از ایفون ایکس موند. تو قیمت هم که گوشی های هواوی قیمتش نصف گوشی های اپله. اگه فقط اپلو میشناسی یه سر به سایت های مقایسه و برسی گوشی ها بزن میفهمی اپل هیچی نیست.

  2. خوبه خودشم گفته منابع غیر رسمی خب پس معلومه دیگ