پردازشگر گرافیکی گلکسی اس 10

پردازشگر گرافیکی گلکسی اس 10 توسط ARM ساخته می‌شود

پردازشگر گرافیکی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) توسط شرکت ARM و با فناوری ساخت 7 نانومتری تولید خواهد شد. این پردازشگر جدید، قدرتمندترین GPU شرکت ARM محسوب می‌شود.

چندی پیش، شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ، کار طراحی و توسعه پردازشگرهای گرافیکی اختصاصی را آغاز کرده و از آنها در تلفن های هوشمند خود استفاده خواهد کرد. اما حالا یکی از افشاگران در توییتی جدید می‌گوید Mali-G76 MP18 به عنوان پردازشگر گرافیکی گلکسی اس 10 ، قدرت‌بخش پرچمدار سال آینده سامسونگ خواهد بود.

مطابق با شایعات، گلکسی S10 به تراشه اگزینوس 9820 (به عنوان جایگزین اگزینوس 9810) تجهیز خواهد شد و نسخه مخصوص بازار آمریکا نیز از نسل بعدی چیپست کوالکام قدرت خواهد گرفت. در همین حال، افشاگر مشهور چینی یعنی “Ice Universe” که سابقه بسیار خوبی در ارائه اطلاعات صحیح دارد، می‌گوید پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP18 در اگزینوس 9820 در خدمت کاربران خواهد بود. ARM تایید کرده است که این پردازشگر قدرتمند، توسط TSMC و با فناوری ساخت 7 نانومتری تولید می‌شود.

بهره‌گیری از تکنولوژی های پیشرفته‌تر در ساخت این پردازشگرها سبب افزایش قابل توجه سرعت و بهره‌وری در مقایسه با قوی‌ترین پردازشگر فعلی یعنی GP72، در کلاک هسته یکسان خواهد شد. هرچند، زودتر از سال آینده نمی‌توانیم از این پردازنده‌های جدید استفاده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. واقعا هنر کرده خب حداقل یه ایده جدیدی به خرج ببرن

  2. سامسسونگ فقط یه اسمه همه چیزشو بقیه شرکتا میسازن

  3. کاش سامسونگ یکم توی طراحیش تغییر ایجاد میکرد حداقل دیگ برای اس 10 این انتظار میرفت