تبلت سامسونگ

تصاویر تبلت گلکسی تب ای 2 سامسونگ فاش شد

تصاویر تبلت گلکسی تب ای 2 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab A2) پیش از رونمایی رسمی آن منتشر شد. انتشار عکس‌های تبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی Tab A2 نشان می‌دهد تا رونمایی رسمی آن زمان زیادی باقی نمانده است.

گلکسی تب اس 4 احتمالا تنها تبلتی نیست که سامسونگ تصمیم دارد طی هفته‌های آتی و به احتمال زیاد در نمایشگاه IFA 2018 عرضه کند، چرا که طی هفته‌های اخیر، اخباری پیرامون چند تبلت جدید سامسونگ علاوه بر آن شنیده شده و حتی اطلاعاتی از برخی وب سایت‌ها و سازمان‌ها به بیرون درز کرده است. به عنوان نمونه باید به تصاویر تبلت گلکسی تب ای 2 اشاره کنیم که یک تبلت ارزان قیمت تلقی شده و به تازگی در وب سایت FCC لیست شده است.

تصاویر تبلت گلکسی تب ای 2

تصاویر تبلت گلکسی تب ای 2 به محصولی تحت عنوان Samsung SM-T590 مربوط می‌شوند. این محصول دارای یک نمایشگر 10.5 اینچی مجهز به رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل خواهد بود. بر اساس عکس‌های گلکسی تب ای 2، دکمه فیزیکی هوم در پنل جلویی و همچنین اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی این تبلت وجود ندارد.

تصاویر تبلت گلکسی تب ای 2

تصاویر تبلت گلکسی تب ای 2

با این حال دو اسپیکر در لبه پایینی دستگاه مشاهده شده و شاهد یک درگاه یو اس بی نسخه C و درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری در آن هستیم.

تصاویر تبلت گلکسی تب ای 2

متاسفانه درباره دیگر مشخصات فنی تبلت جدید سامسونگ اطلاعاتی در دسترس نیست، اما شاید بتوان آن را در زمره تبلت‌های میان‌رده بازار قرار داد. هنوز به طور دقیق زمان معرفی این مدل به همراه گلکسی تب اس 4 مشخص نیست، اما با توجه به پیش رو بودن یک رویداد بزرگ، پیش‌بینی می‌کنیم سامسونگ تا فرا رسیدن نمایشگاه IFA 2018 صبر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تب اس 4 خیلی بهتره که باکلاس تر همهست