تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 تاییدیه FCC را دریافت کرد

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 که انتظار داریم در تابستان امسال معرفی و عرضه شود، به تازگی تاییدیه FCC را دریافت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد احتمالا در اوایل تابستان شاهد رونمایی رسمی تبلت Samsung Galaxy Tab S4 خواهیم بود.

یک روز بعد از انتشار خبر دریافت تاییدیه FCC توسط سامسونگ گلکسی نوت 9، دریافتیم کمیسیون ارتباطات فدرال تاییدیه یک محصول دیگر سامسونگ را نیز ارائه کرده است. تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 جدیدترین محصولی است که در حال طی کردن آخرین مراحل قانونی پیش از معرفی رسمی است. در این تاییدیه تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 با شماره مدل SM-T835 ذکر شده است.

اگرچه نسخه دارای شماره مدل بالا از نسل چهارم شبکه موبایل نیز پشتیبانی خواهد کرد، اما نسخه دارای شماره مدل SM-T830 این تبلت تنها از اتصال وای فای پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4

سامسونگ گلکسی تب اس 4 برخلاف اغلب تبلت‌هایی که در بازار وجود دارند، از نظر مشخصات فنی بسیار قدرتمند است، به طوری که از تراشه اسنپدراگون 835 قدرت گرفته و درونش 4 گیگابایت حافظه رم به علاوه 64 گیگابایت ظرفیت داخلی وجود دارد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4

اگرچه ظرفیت باتری 7300 میلی‌آمپر ساعتی بسیار حیرت‌آور است، اما نباید فراموش کرد این یک تبلت 10.5 اینچی بوده و با وجود داشتن باتری بزرگتر، مصرف انرژی بیشتری نیز در مقایسه با گوشی های هوشمند دارد. رزولوشن نمایشگر تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 کیو اچ‌دی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. رم چهار؟؟؟
    حافظه 64؟؟؟
    قرار بئود سوپرایزمون کنه این که خیلی پایینه

  2. وااااااااای چه ظریف و خوبه دلم خواست

  3. باتریش خوبه
    ولی همه چیش عین قبلیه