نسخه رولز رویس آنر نوت 10

تصویر منتسب به نسخه رولز رویس آنر نوت 10 منتشر شد

عکس منتسب به نسخه رولز رویس آنر نوت 10 به بیرون درز کرد. به نظر می‌رسد نسخه لوکس Honor Note 10 با طراحی پریمیوم و قیمتی بالا به دست کاربران می‌رسد.

بعد از تایید توسعه گوشی جدید آنر نوت 10 توسط مدیر این شرکت و انتشار عکس‌های متعدد، حالا تصویر منتسب به نسخه رولز رویس آنر نوت 10 از طریق شبکه اجتماعی ویبو در اختیارمان قرار گرفته است که نشان می‌دهد چینی‌ها در حال توسعه نسخه لوکس از پرچمدار خود هستند. چنین اقدامی چندان غافلگیرکننده نیست چرا که در گذشته، هواوی نسخه لوکس «پورشه دیزاین» از برخی گوشی های هوشمند خود را روانه کرده بود.

قیمت نسخه رولز رویس آنر نوت 10

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، قاب پشتی این گوشی با لبه‌هایی منحنی میزبان دوربین دوگانه بوده و اسکنر اثر انگشت زیر آن جای گرفته است. منبع منتشرکننده این عکس، جزئیات فنی را اعلام نکرده است. با این حال، ما تراشه کایرین 970، نمایشگر 6.9 اینچی و 6 گیگابایت حافظه را برای آنر نوت 10 پیش‌بینی می‌کنیم. احتمالا نسخه رولز رویس آنر نوت 10 با قیمت 10 هزار یوان (1495 دلار) عرضه خواهد شد.

نسخه رولز رویس آنر نوت 10

همراه با نسخه ویژه، یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی ویبو با انتشار دو تصویر از پنل جلویی آنر نوت 10، مدعی تجهیز این گوشی به نمایشگری با حاشیه‌های بسیار پایین شده است. اگر این تصاویر واقعی باشند، آن‌گاه کاربران باید خود را برای پرچمداری متفاوت از سوی هواوی و آنر آماده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ای بابا اینم که ناچ نیست ارزش نداره