زمان معرفی آنر نوت 10

زمان معرفی آنر نوت 10 مشخص شد؛ احتمال نمایش در IFA 2018

زمان معرفی آنر نوت 10 (Huawei Honor Note 10) با انتشار تصویر مربوط به دعوت‌نامه این گوشی رسما مشخص شد. گوشی جدید آنر پیش از برگزاری نمایشگاه IFA 2018 معرفی می‌شود.

علی‌رغم وجود گزارش‌های مختلف مبنی بر معرفی آنر نوت 10 در نمایشگاه IFA 2018، حالا مدیران با انتشار یک عکس، زمان معرفی آنر نوت 10 را به صورت رسمی تایید کرده‌اند. گوشی جدید چینی‌ها قرار است در تاریخ 31 جولای (9 مرداد) طی رویدادی اختصاصی در پکن معرفی شود. هرچند، با توجه به مخاطبان گسترده در نمایشگاه آلمان، ممکن است آنر نوت 10 در این رویداد هم نمایش داده شود. از هفته اول یا دوم سپتامبر (اواخر شهریور) نیز احتمالا شاهد عرضه این اسمارت فون به بازار خواهیم بود.

برای آن دسته از افرادی که با موضوع آشنا نیستند، در ساخت گوشی جدید آنر از شیشه استفاده خواهد شد و بخش جلویی آن هم میزبان صفحه نمایش غول‌پیکر 6.9 اینچی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی خواهد بود. در بخش پشتی، از این دوربین در کنار سنسور ثانوی 16 مگاپیکسلی استفاده شده است تا بتوان تصاویر را با کیفیتی بالا ثبت کرد. زیر قاب، هواوی از تراشه قدرتمند کایرین 970 در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. در نهایت، یک باتری بزرگ 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی قدرت‌بخش دستگاه خواهد بود. اندروید 8.1 اوریو (با امکان ارتقا به اندروید 9.0) و جدیدترین نسخه رابط کاربری EMUI هم سیستم نرم افزاری دستگاه را تشکیل خواهند داد.

هنوز مشخص نشده است که آنر چگونه پرچمدار خود را قیمت‌گذاری خواهد کرد، اما کاربران می‌توانند در انتظار رنگ‌بندی متنوع باشند. پیش‌تر نیز تصویری از نسخه رولز رویس این گوشی با برچسب قیمت 1500 دلاری منتشر شده بود که البته هنوز تایید نشده است.

زمان معرفی آنر نوت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اصا یچیزی میگی تا اخرین سلول های مغز ادم سوت میکشه

  2. مگه اسباب بازیه که به مرور زمان خراب شه

  3. گوشیای آنر فقط یه ماه اولش خوبه به مرور همه چیش داغون میشه