گوشی های سری A سامسونگ

گوشی های سری A سامسونگ با نام‌های جدید در راه هستند

گوشی های سری A سامسونگ احتمالا در سال آینده تحت نام‌های جدید معرفی خواهند شد. به این ترتیب باید منتظر معرفی گلکسی ای 10، گلکسی ای 30، گلکسی ای 50، گلکسی ای 70 و گلکسی ای 90 سامسونگ باشیم.

تا امروز گوشی های سری A سامسونگ با نام‌هایی مشخص شناخته شده و هر سال، تنها به وسیله اضافه شدن عدد سال همچون 2016 و 2017، تفاوت مدل‌های جدید با مدل‌های قدیمی مشخص می‌شد. اما از آنجایی که سامسونگ به تازگی نام‌های تجاری جدیدی را در کره جنوبی و اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است، به احتمال زیاد از سال آینده گوشی های سری A سامسونگ را با نام‌های گلکسی ای 10، گلکسی ای 30، گلکسی ای 50، گلکسی ای 70 و گلکسی ای 90 خواهیم دید.

احتمال دارد سامسونگ در نام‌گذاری پرچمداران خود نیز رفتار را تغییر بدهد. چند ماه پیش گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس معرفی شدند و تا کمتر از یک ماه دیگر شاهد رونمایی گلکسی نوت 9 خواهیم بود. با توجه به تمام شدن شماره‌های تک رقمی، بعید نیست این شرکت به جای استفاده از عدد 10، شماره‌ دیگری برای نام‌گذاری پرچمداران 2019 انتخاب کند.

جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ

نام‌های تجاری به ثبت رسیده نشان می‌دهند جانشین‌های گلکسی ای 6، گلکسی ای 6 پلاس، گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس، دارای نام‌هایی که پیشتر تصور می‌کردید نخواهند بود، اما می‌توان حدس‌هایی زد. به عنوان نمونه ممکن است گلکسی ای 50 جانشین گلکسی ای 6 و گلکسی ای 70 جانشین سامسونگ گلکسی ای 8 محسوب شود. گلکسی ای 90 احتمالا میان‌رده‌ای خواهد بود که فاصله کم کنونی میان گوشی های سری A سامسونگ و پرچمداران سری S را به حداقل می‌رساند.

گوشی های سری A سامسونگ

سامسونگ تا امروز نام تجاری جدیدی پیرامون مدل‌های سری S به ثبت نرسانده است، به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنیم محصولات 2019 به ترتیب دارای نام گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی نوت 10 باشند. اما این شرکت احتمالا در سال 2020، از عدد 10 به 20 جهش خواهد داشت، همان کاری که هواوی برای نام‌گذاری پی 20 به عنوان جانشین پی 10 انجام داد. فراموش نکنید ثبت یک نام تجاری، اجباری برای استفاده از آن ایجاد نمی‌کند، به همین دلیل امکان عدم رونمایی محصولاتی با این نام در سال آینده و یا سال‌های بعد از آن وجود دارد.