بهترین ویژگی های گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 سامسونگ

با بهترین ویژگی های گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 سامسونگ آشنا شوید

با معرفی نسل جدید گوشی های خانواده Galaxy A سامسونگ، ما برآن آمدیم تا به بهترین ویژگی های گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 سامسونگ (+Samsung Galaxy A8 & A8) بپردازیم.

سامسونگ پس از هفته‌ها شایعات مختلف، سرانجام از نسل جدید گوشی های میان رده سری A خود، گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 پرده برداری کرد. این دو محصول میان رده با خود ویژگی های بسیار جذابی را به گوشی های میان رده بازار آورده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر لبه به لبه تمام صفحه و دوربین سلفی دوگانه اشاره کرد.

حال اگر می‌خواهید با جدیدترین ویژگی های گلکسی اس 8 و برادر دوقلوی آن، گلکسی ای 8 پلاس 2018 آشنا شوید،‌ ما در این مقاله به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین ویژگی های گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 سامسونگ

دوربین سلفی دوگانه

هر گوشی هوشمندی برای کنار زدن رقبا به ویژگی مشخصی نیازمند است و این ویژگی را می‌توان در دوربین دوگانه سلفی گلکسی ای 8 و مدل پلاس آن دید. این سیستم شامل دو سنسور است که طراحی شده تا کاربران این گوشی های میان رده بتوانند از ویژگی تصویربرداری پیشرفته‌ای همچون Live Focus‌ موجود در گلکسی نوت 8 بهره‌مند شوند. دوربین جلو 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 این گوشی ها با یک دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.9 همراه شده است. در اینجا یک دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 مجهز به تثبیت کننده دیجیتال تصویر و یک حالت به نام Hyperlapse (که پیشتر تنها در پرچمداران سامسونگ وجود داشت) نیز وجود دارد که در نوع خود جالب است. با این حال هنوز تثبیت کننده اپتیکال در دوربین اصلی دیده نمی‌شود، اگر چه ما هیچ مشکلی از نظر لرزش را در تصاویری که همراه با گوشی های سری گلکسی A تهیه شده بودند ندیدیم.

نمایشگر Infinity

گلکسی ای 8 2018 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 نخستین گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ هستند که از یک نمایشگر Infinity برخوردارند. نمایشگری که مخصوص گوشی های بالارده بازار است و همراه با دو پنل 5.6 اینچی و 6 اینچی حالا به سگمنت میان رده‌ها آمده‌اند. نمایشگر Infinity به معنی این است که دو گوشی جمع و جور هستند و نسبت نمایشگر آن‌ها نسبت به بدنه به قدری مناسب است که بتوانید با یک دست از آن‌ها استفاده کنید.

قدرت بیشتر، حافظه بیشتر

دو گوشی ای 8 و ای 8 پلاس جزو معدود گوشی های میان رده ی بازار هستند که از ظرفیت رم بالای 6 اینچی برخوردارند. علاوه بر این یک حافظه 64 گیگابایتی داخلی نیز در آن‌ها تعبیه شده است. این دو گوشی همچنین به چیپست جدید اگزینوس 7885 تجهیز شده‌اند که شامل 2 هسته قدرتمند و 6 هسته کم قدرت‌تر است. هسته‌های قدرتمند این تراشه به شما تعهد می‌دهند که گوشی‌های مذکور با پس زدن محدودیت‌های پیش روی خود، نسبت به نسل پیشین خود سریع‌تر و راحت‌تر عمل کند.

پشتیبانی از بلوتوث 5

پشتیبانی از آخرین نسخه بلوتوث (بلوتوث 5) شاید یک ویزگی کلیدی محسوب نشود، اما بدان معناست که سامسونگ از نظر تکنیکی نیز بر روی گوشی های نسل میان رده خود کار کرده تا آن‌ها قابلیت‌های ارتباطی روز دنیا را به کاربرانشان ارائه کنند. بلوتوث 5 دارای مزیت‌های زیادی نظیر محدوده وسیع‌تر پشتیبانی و قدرت بالاتر انتقال داده‌ها است که می‌تواند در عمل بسیار مفید واقع شود.

پشتیبانی از هدست گیر وی آر

پشتیبانی از هدست گیر وی آر از مهم‌ترین ویژگی های گلکسی ای 8 است

یکی از مهم‌ترین دستاوردها و بهترین ویژگی های گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 سامسونگ پشتیبانی آن‌ها از هدست واقعیت مجازی سامسونگ است که می‌تواند آن‌ها را به نخستین محصولات میان رده پشتیبانی کننده از آن نیز تبدیل کند. سرانجام واقعیت مجازی نیز به گوشی های میان رده بازار آمد تا اقشار کم درآمدتر جامعه، یا افرادی که نمی‌خواهند هزینه‌ی زیادی برای خرید یک گوشی پرچمدار کنند نیز بتوانند از تجربه آن با گوشی خود لذت ببرند. این درحالیست که تا پیش از این تنها گوشی های پرچمدار 2 سال اخیر سامسونگ بود که از هدست Gear VR پشتیبانی می‌کردند.

سامسونگ Pay

مطابق انتظار، دو گوشی سامسونگ گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 با پشتیبانی پیشفرض از سامسونگ Pay‌ (همراه دو مدل MST و NFC)، سیستم پرداخت موبایلی اختصاصی سامسونگ به فروش خواهند رسید. این نرم افزار به صورت پیشفرض بر روی گوشی های مذکور نصب است، اگرچه شما نیازمند نصب به‌روزرسانی‌هایی پیش از ثبت اطلاعات کارت اعتباریتان هستید.

آیا ما موردی را از قلم انداخته‌ایم؟ نظرات خودتان را در مورد ویژگی های گلکسی ای 8 و گلکسی ای 8 پلاس 2018 سامسونگ در زیر این مطلب با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. سلام من یک هفته ای میشه خریدم واقعا از همه نظر عالیه از لحاظ سخت افزاری نرم افزاری دوربین سرعت ویژگی های دوربین مخصوصا دوربین سلفی حرف نداره بی نظیره

  2. سلام
    شما اضافه شدن حسگر تشخیص چهره رو جا نداختید
    این گوشی که از حسگر تشخیص چهره برخوردار هستش.

  3. سلام این گوشی قیمتش ۵۹۹ یورو که باشه با یوروی ۵۰۰۰ تومان میشه دومیلیون و نهصدو خورده ای که نقریبا برابر قیمت پرچمدارانه یکم زیاد نیست برا این مدل؟

  4. چرا انقدر بی سر و صدا معرفی شد؟

  5. بهترین میان رده ی بازار در لباس پرچمدار