رقابت عکاسی با موبایل ۲۰۲۴

تصاویر خیره کننده از رقابت عکاسی با موبایل ۲۰۲۴

رقابت عکاسی با موبایل ۲۰۲۴ با شناختن برندگان خود و اهدای هزاران دلار جایزه نقدی، پایان یافت. برنده اصلی، هنرمندی بود که با گوشی شیائومی 13 اولترا عکس‌های بی‌نظیری گرفت.

رقابت عکاسی با موبایل یا MPA که از 13 سال پیش راه‌اندازی شد، بزرگ‌ترین مسابقه عکاسی با گوشی‌های موبایل است و در سال ۲۰۲۴ بزرگ‌تر از قبل هم شد. این مسابقه، امسال ورودی‌هایی از 85 کشور مختلف داشت تا رکورد تازه‌ای را ثبت کند.

جایزه بزرگ سیزدهمین دوره MPA به یاجون هو، هنرمند ساکن شانگهای رسید. او که از گوشی شیائومی 13 اولترا استفاده می‌کرد، جایزه 3000 دلاری را به‌عنوان عکاس برتر سال به خانه برد.

هو در عکس‌های خیابانی خود، چه رنگی و چه سیاه و سفید، به‌شکلی مثال‌زدنی با نور و زاویه‌ها بازی کرده تا نگاه مخاطبان را به ضیافتی دلپذیر مهمان کند؛ چیزی که تحسین دنیل برمن، بنیان‌گذار MPA را هم برانگیخت. اینجا تعدادی از عکس‌های ارائه شده توسط یاجون هو به رقابت عکاسی با موبایل ۲۰۲۴ را می‌بینید.

این رقابت، سه برنده برای بخش مقاله مصور داشت که هر یک 500 دلار جایزه نقدی دریافت کردند. نفر اول، Victor Tan KH بود که مجموعه‌ای 6 عکسی متمرکز بر یک فستیوال خیابانی در تایلند داشت. دو برنده دیگر، Ren Shi با مجموعه‌ای به‌نام «گل‌های رقصان» و Julian Lisek با مجموعه‌ عکس‌های «سازندگان» بودند. در گل‌های رقصان، رقصندگان باله از نمای بالا به تصویر کشیده شده‌اند و مجموعه سازندگان، روند ساخت و ساز را با دیدگاهی متفاوت نشان می‌دهد.

اما 12 برنده هم در کاتگوری‌‌های زیر داشتیم که هر یک، جایزه 250 دلاری دریافت کردند.

برندگان رقابت عکاسی با موبایل ۲۰۲۴

دسته عکاسی خیابانی

دسته مناظر و حیات وحش

دسته مردم

دسته ماکرو و جزئیات

دسته جلوه‌های بصری و هنر دیجیتال

دسته سایه‌نما

دسته پرتره و سلف پرتره

دسته تاریکی

دسته آب، یخ و برف

دسته معماری و اجسام بی‌جان

دسته سفر و حمل و نقل

دسته تصاویر سیاه و سفید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*