رویداد آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ

هرآنچه باید درمورد رویداد آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ بدانید؛ تاریخ، محصولات و انتظارات

رویداد آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ همزمان با المپیک تابستانی پاریس در فرانسه برگزار خواهد شد. کدام محصولات سامسونگ در این کنفرانس معرفی می‌شوند؟

آیا سامسونگ در پاریس، میزبان رویداد Unpacked بعدی خواهد بود؟ شایعات جدید از وبسایت SamMobile حاکی از برگزاری رویداد بعدی سامسونگ با عنوان Unpacked در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) در شهر پاریس، فرانسه است.

این تاریخ به‌طرز هوشمندانه‌ای با المپیک تابستانی ۲۰۲۴ که از تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد) به بعد در همین شهر برگزار می‌شود، همزمان شده است. سامسونگ که یکی از حامیان اصلی این رویداد ورزشی به شمار می‌رود، می‌تواند از این فرصت استراتژیک برای به نمایش گذاشتن نسل جدید گوشی‌های تاشو و پوشیدنی‌های خود در سطح جهانی بهره ببرد.

چه انتظاراتی از رویداد آنپکد ٢٠٢۴ سامسونگ داریم

یکی از مورد انتظارترین محصولات این مراسم، حلقه هوشمند گلکسی رینگ است که ورود سامسونگ به عرصه‌ای جدید از گجت‌های پوشیدنی‌های سلامتی و تناسب اندام را رقم خواهد زد. هرچند اطلاعات زیادی از جزئیات این محصول در دست نیست، اما به احتمال زیاد شاهد معرفی آن در رویداد آنپکد ٢٠٢۴ سامسونگ خواهیم بود.

گلکسی رینگ - رویداد آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ

علاقه‌مندان به فناوری گوشی‌های تاشو، منتظر معرفی جانشین‌های گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 در این رویداد هستند. به نظر می‌رسد گلکسی Z Flip 6 تغییرات چندانی در طراحی نداشته باشد و بیشتر روی بهبود‌های داخلی تمرکز کرده باشد. اما شایعات حاکی از آن است که گلکسی Z Fold 6 از نمایشگری عریض‌تر و بدنه‌ای باریک‌تر و سبک‌تر برخوردار خواهد بود. حتی زمزمه‌هایی از معرفی نسخه بالارده‌تر این محصول با نام گلکسی Z Fold 6 اولترا نیز به گوش می‌رسد.

رویداد آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ - گلکسی زد فولد ۶ اولترا

از دیگر موارد احتمالی رونمایی در این رویداد می‌توان به ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ اشاره کرد که برخلاف گلکسی واچ ۶ با دو مدل، در سه نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد شد. همچنین ممکن است شاهد مدل‌های جدیدی از سری گلکسی بادز نیز باشیم.

گلکسی واچ ٧ - رویداد آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ

هرچند سامسونگ هنوز رسماً صحبتی از این رویداد نکرده است، این افشاگری تصویری کلی از آنچه می‌توانیم در رویداد Unpacked آینده انتظار داشته باشیم را در اختیارمان قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات تکمیلی این رویداد، با گجت نیوز همراه باشید.

پیشینه خبر:
گلکسی زد فولد ۶ اولترا با این قابلیت ها به سلطان گوشی های تاشو بازار تبدیل خواهد شد تمام گجت هایی که سامسونگ تا پایان سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌کند آموزش ساخت اکانت سامسونگ با روش‌های مختلف در همه گجت‌ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*