آموزش ساخت اکانت سامسونگ

آموزش ساخت اکانت سامسونگ با روش‌های مختلف در همه گجت‌ها

ساخت اکانت سامسونگ یکی از اقدامات ضروری برای استفاده از تمام قابلیت‌های گوشی‌های سامسونگ است و ما در این مطلب گجت نیوز به شما ساده‌ترین روش ساخت اکانت سامسونگ در هفت قدم را آموزش می‌دهیم. همراه با ما بمانید.

اگر به تازگی یک گوشی سامسونگ خریده‌اید یا می‌خواهید با داشتن سامسونگ اکانت، به قابلیت‌های بیشتری از گوشی خود دسترسی داشته باشید، باید به سرعت یک اکانت سامسونگ بسازید. ساختن اکانت سامسونگ کار سختی نیست اما باید در زمان ساخت اکانت، نکاتی را رعایت کنید. با ما همراه شوید تا ساخت یک اکانت Samsung را به صورت عملی و تصویری به شما نشان دهیم.

با کلیک روی هر تیتر، به بخش مورد نظرتان می‌روید:

سامسونگ اکانت چیست؟

اکانت سامسونگ، پیش‌نیاز استفاده از گوشی‌های گلکسی یا دیوایس‌های دیگر برند Samsung نیست اما بدون داشتن این اکانت، از دسترسی به دریایی از قابلیت‌های جذاب و کاربردی محروم خواهید شد.

شما برای استفاده کامل از قابلیت‌های گوشی، به یک اکانت گوگل نیاز دارید و می‌توانید سراغ ساخت جیمیل بدون شماره بروید. نکته مهم این است که وقتی اکانت گوگل خود را بسازید، این امکان را خواهید داشت تا با دردسر کمتری سراغ ساخت اکانت سامسونگ با گوشی بروید.

با یادگیری طرز ساخت سامسونگ اکانت، می‌توانید قابلیت‌های زیادی را آنلاک کنید و در صورتی که چند دیوایس سامسونگ دارید، امکان ساخت یک اکوسیستم جذاب را داشته باشید.

به این دلایل، به یک اکانت سامسونگ نیاز دارید

ساخت اکانت سامسونگ

با داشتن یک سامسونگ اکانت فعال بر روی گوشی هوشمند خود به امکانات زیر دسترسی خواهید داشت:

  1. با استفاده از مکان‌یاب تلفن خود را پیدا کنید
  2. در صورت دزدیده شدن گوشی، اطلاعات خود را از راه دور پاک کنید، گوشی را قفل یا خاموش کنید.
  3. با سامسونگ اکانت می‌توانید از برنامه‌های انحصاری گوشی‌های سامسونگ مانند Samsung Pay ،Bixby Samsung Health و Samsung Pass (بیومتریک) استفاده کنید.
  4. از اطلاعات، مخاطبین، عکس‌ها و فیلم‌های خود بکاپ بگیرید.
  5. با استفاده از یک اکانت سامسونگ روی گوشی خود برای قابلیت‌های مهم دیگر نیازی به برنامه‌های شخص ثالث غیرضروری ندارید.

 

ویژگی‌های کاربردی اکانت سامسونگ

کاربران با وارد شدن به سامسونگ اکانت خود می‌توانند به قابلیت‌های زیر دسترسی داشته باشند و حس منحصر به فرد بودن را در گوشی خود تجربه کنند.

مکان‌یابی گوشی سامسونگ

اگر نمی‌دانید که تلفن خود را کجا گذاشته‌اید با قابلیت به صدا در آوردن زنگ گوشی آن را پیدا کنید. در صورتی که گوشی سامسونگ خود را گم کرده‌اید یا گوشیتان را دزدیده‌اند می‌توانید با استفاده از قابلیت موقعیت‌یاب، آن را پیدا کنید. کاربران می‌توانند به راحتی گوشی خود را از راه دور قفل، خاموش کنند یا اطلاعات خود را از روی گوشی پاک کنند.

ساخت اکانت سامسونگ

سامسونگ کلود

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به عکاسی علاقه‌مندند و عکس‌های زیادی می‌گیرند بهتر است که هر چند وقت یکبار در سامسونگ کلود خود از عکس‌ها و ویدیوهای خود بکاپ بگیرید. همچنین می‌توانید برنامه را روی قابلیت بکاپ خودکار قرار دهید تا بدون اتلاف وقت در زمان‌های مشخص از داده‌های شما بکاپ گرفنه شود. با ساخت اکانت سامسونگ، می‌توانید به این ویژگی جذاب و کاربردی برای همیشه دسترسی داشته باشید.

  • ثبت شدن رویدادهای مهمی که در تقویم خود ذخیره کرده‌اید.
  • ذخیره مخاطبین، آدرس‌های ایمیل و اطلاعات کارت‌های بانکی
  • ذخیره تصاویر، فیلم‌ها و استوری‌ها
  • پیشنهاد کلمه، با توجه به داده‌های متنی از قبل ذخیره شده
  • ذخیره نوت به صورت متنی، عکس و تسک
  • یادآوری‌ها
  • بوک مارک‌ها، صفحات ذخیره‌ شده در مرورگر سامسونگ
  • اطلاعات ورود به سیستم Samsung Pass
  • ذخیره اسکرپ بوک‌ها، اسکرین‌ شات‌ها، تصاویر و آدرس وب‌ها

سلامت سامسونگ

برنامه سلامت سامسونگ برای کاربران مثل یک کلینیک مراقبتی شخصی است. این برنامه به کاربران کمک می‌کند تا با توجه به شرایط جسمی خود ورزش کنند و هشداری برای خوردن آب، دارو و … تنظیم کنند. با استفاده از قابلیت‌های متفاوت و کاربردی سلامت سامسونگ می‌توانید به حفظ سلامتی خود کمک کنید اما پیش از استفاده از این اپ، به یک حساب کاربری سامسونگ احتیاج دارید.

ساختن اکانت سامسونگ هلث

در کنار این برنامه می‌توانید از دستبند‌های سلامتی استفاده کنید و اطلاعات ذخیره شده در آن را از قبیل میزان کالری سوزی، تعداد قدم‌ها، ضربان قلب و اکسیژم خون را ثبت و بررسی کنید.

برنامه سامسونگ PENUP

سامسونگ پناپ یک شبکه اجتماعی معروف مناسب برای هنرمندانی است که می‌خواهند کارها و آثار هنری خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران با استفاده از S-Pen می‌توانند روی گوشی خود آثار هنری زیبایی خلق یا ترسیم کنند.

پناپ اکانت سامسونگ

به خاطر داشته باشید که در صورت فراموشی اطلاعات سامسونگ اکانت نمی‌توانید حساب خود را از روی گوشی حذف کنید یا گوشی سامسونگ خود را ریست فکتوری کنید. البته سامسونگ راه‌های متفاوتی برای بازیابی اطلاعات حساب از جمله رمز عبور ارائه کرده است. با این حال بهتر است که اطلاعات خود را در جای امنی یادداشت کنید تا در مواقع ضروری یا عدم دسترسی به گوشی سامسونگ خود به آن مراجعه کنید.

ساخت سامسونگ اکانت جدید با گوشی

    1. برای ساخت اکانت سامسونگ، باید ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings شوید.
    2. در بخش تنظیمات، به دنبال گزینه Accounts and backup بگردید. این گزینه در زبان فارسی با نام حساب‌های کاربری و نسخه پشتیبان شناخته می‌شود.
    3. در سومین مرحله، باید سراغ گزینه Manage Accounts بروید. در صورتی که زبان گوشی شما فارسی است، باید به دنبال گزینه مدیریت حساب‌های کاربری بگردید.
    4. با باز کردن این منو، گزینه‌ای با عنوان افزودن حساب کاربری یا Add Acount می‌بینید. روی آن کلیک کنید.
    5.  اینجا باید گزینه Samsung Account را انتخاب کرده و ایمیل خود را وارد کنید.
    6. ممکن است سامسونگ در این مراحل، شماره موبایل شما را بخواهد. بهتر است از شماره خودتان استفاده کنید و شماره همیشه در دسترستان باشد تا اکانت سامسونگ شما با مشکلی مواجه نشود.
    7. یک کد تایید برای ایمیل یا شماره موبایل شما ارسال می‌شود.
    8. کد تایید ارسال شده را وارد کنید تا حساب سامسونگ اکانت شما تایید شود و بتوانید به ده‌ها قابلیت مختلف دسترسی داشته باشید.

اکانت سامسونگ با کامپیوتر (روش پیشنهادی)

تمام کاربران می‌توانند حتی بدون دسترسی به گوشی‌ سامسونگ خود، اکانت سامسونگ بسازند. برای ساخت یک اکانت شخصی به طور اصولی بهتر است که مراحل زیر را قدم به قدم اجرا کنید:

ساخت اکانت سامسونگ با پی سی

1. ابتدا وارد مرورگر رایانه خود شوید و به صفحه رسمی وب‌ سایت حساب سامسونگ بروید.

2. روی ساختن اکانت Create account کلیک کنید.

3. در صورتی که پس از خواندن لیست شرایط و ضوابط و سیاست حفظ حریم خصوصی سامسونگ با آن موفق بودید، روی گزینه موافقت کردن ضربه بزنید.

4. در صفحه جدید، سامسونگ از شما می‌خواهد تا فرم ارائه شده را با وارد کردن آدرس ایمیل، رمز عبور، نام کاربری و … تکمیل کنید.

سامسونگ امانت با پی سی

5. روی گزینه بعدی کلیک کنید.

ساخت سامسونگ اکانت در کامپیوتر

به همین سادگی، شما توانستید با استفاده از امن‌ترین و بهترین روش ممکن، یک حساب کاربری سامسونگ بسازید و بتوانید از تمام قابلیت‌های گوشی خود بهره ببرید. شما با ساختن سامسونگ اکانت به امکانات و ویژگی‌هایی دسترسی پیدا می‌کنید که کاربران بدون اکانت، حتی نمی‌دانند که گوشی سامسونگشان از چنین امکاناتی پشتیبانی می‌کند. کاربران سامسونگ با استفاده از سامسونگ اکانت می‌توانند به سرویس‌هایی از قبیل مکان‌یابی، پاک کردن اطلاعات و خاموش کردن گوشی زمانی که گوشی آن‌ها دزدیده شده است دسترسی داشته باشند.

استفاده از اکانت در یک گوشی جدید سامسونگ

در صورتی که قبلا اکانت سامسونگ خود را ساخته‌اید، برای افزودن حساب به گوشی سامسونگ خود مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • ابتدا وارد برنامه تنظیمات گوشی سامسونگ خود شوید.
  • در پایین صفحه روی « کلودها و اکانت‌ها» کلیک کنید.
  • وارد بخش اکانت‌ها شوید.
  • روی افزودن حساب کلیک کنید.
  • در صفحه جدید لیستی از تمام اکانت‌های فعال/ غیرفعال در گوشی هوشمند خود را می‌بینید. سامسونگ اکانت خود را انتخاب کنید و وارد آن شوید.
  • اکانت‌های فعال با آیکون سبز و حساب‌های غیرفعال با آیکون خاکستری در کنارشان نمایش داده می‌شوند.
  • اگر حسابی تا کنون نساخته‌اید در صفحه حساب سامسونگ، روی ایجاد حساب کلیک کنید.
  • در صورت نداشتن حساب فعال، روی گزینه بعدی کلیک کنید و با شرایط و ضوابط سامسونگ موافقت کنید.
  • سپس آدرس ایمیل/ شماره تلفن، رمز عبور و نام/ نام خانوادگی خود را در کادرهای مشخص وارد کنید.
  • روی ساخت اکانت کلیک کنید.
  • با وارد شدن به قسمت حساب‌ها، می‌توانید به اطلاعات خود دسترسی کامل داشته باشید تنها کافی است تا روی اکانت سامسونگ خود ضربه بزنید.

انتقال اکانت سامسونگ به گوشی جدید

کشور مناسب اکانت سامسونگ

زمانی که می‌خواهید اکانت سامسونگ خود را در یک گوشی جدید گلکسی یا دیوایس‌های دیگری بسازید، باید به نکات مختلفی توجه کنید و یکی از این نکات، انتخاب کشور مناسب برای اکانت سامسونگ است.

کشور اکانت سامسونگ

هر چند سامسونگ محدودیتی برای کاربران ایرانی اعمال نکرده اما با توجه به تحریم‌ها و احتمال به وجود آمدن مشکلاتی در آینده، پیشنهاد ما این است که در زمان ساخت سامسونگ اکانت، کشوری به جز ایران را انتخاب کنید.

تجربه نشان داده انتخاب کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و دیگر کشورهای اروپایی می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. انتخاب کشوری دیگر به جز ایران می‌تواند اکانت شما را از خطراتی که ممکن است در آینده به وجود بیاید حفظ کند.

ساخت سامسونگ اکانت برای تلویزیون

یکی از نیازهای کاربران، ساخت اکانت سامسونگ برای تلویزیون است. هر چند تلویزیون‌های قدیمی به این اکانت نیازی نداشتند اما اگر یک تلوزیون سامسونگ تولید شده از سال ۲۰۱۵ به بعد را خریداری کرده‌اید، بهتر است به فکر ساخت اکانت سامسونگ برای تلویزیون خود باشید.

حساب سامسونگ برای تلویزیون

با ساخت اکانت سامسونگ برای تلویزیون، می‌توانید به سادگی قابلیت‌های بیشتری از تلویزیون خود آنلاک کنید و به ویژگی‌هایی دسترسی داشته باشید که بسیاری از کاربران حتی از آن‌ها خبر ندارند.

ساخت سامسونگ اکانت بدون ایمیل

ساخت حساب سامسونگ بدون ایمیل ممکن است اما در صورتی که نمی‌خواهید از ایمیل خود استفاده کنید، می‌توانید سراغ استفاده از یکی از سرویس‌های ایمیل موقت بروید. همچنین امکان ساخت جیمیل بدون شماره نیز وجود دارد.

در هر صورت تنها کاری که باید در زمان ساخت اکانت سامسونگ بدون ایمیل انجام دهید، وارد کردن شماره تماستان به جای ایمیل است. در کنار این موضوع، سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به وارد کردن ایمیل، با استفاده از حساب جیمیل خود اکانت بسازید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

ساخت اکانت سامسونگ برای تم

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های گوشی سامسونگ، بخش تم است. شما می‌توانید با استفاده از تم‌های سامسونگ، به طور کامل ظاهر گوشی خود را تغییر دهید.

روش ساخت اکانت سامسونگ برای تم، تفاوتی با دیگر بخش‌ها ندارد و پیش‌زمینه مورد نیاز شما، ساخت اکانت سامسونگ با گوشی است که پیش از این در همین مطلب به آن اشاره کرده بودیم. با داشتن اکانت Samsung، می‌توانید به چندهزار تم و والپیپر رایگان دسترسی داشته باشید و گوشی خود را از دیگران متمایز کنید.

ساخت اکانت سامسونگ با گوگل

برای ایجاد یک حساب Samsung با استفاده از حساب گوگل خود در گوشی سامسونگ خود، ابتدا به بخش تنظیمات دستگاه گلکسی خود رفته و سپس به بخش “User and backup” یا “کاربر و پشتیبان‌گیری” بروید. سپس روی “Accounts” یا “حساب‌ها” کلیک کنید. در این مرحله، گزینه “Add account” یا “افزودن حساب” را انتخاب کرده و “Samsung account” یا “حساب Samsung” را انتخاب کنید. سپس به گزینه “Create Account With Google ID” یا “ایجاد حساب با شناسه جیمیل یا همان گوگل بروید. اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد حساب سامسونگ با اطلاعات جیمیل خود را وارد کنید. در انتها، بر روی نکست و سپس Agree کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت سامسونگ

با این کار، حساب کاربری سامسونگ شما روی حساب گوگل سینک می‌شود رمز عبور و یوزنیم مشخصی نخواهید داشت. این مورد می‌تواند در صورت گم کردن پسورد حساب گوگل، برایتان مشکل‌ساز شود پس پیشنهاد می‌کنیم حساب سامسونگ را به صورت مجزا و با روش‌های دیگری که اعلام کردیم بسازید.

ساخت ایمیل برای سامسونگ اکانت

در صورتی که حساب ایمیل ندارید، می‌توانید از روش‌های ساخت اکانت بدون ایمیل سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم استفاده کنید اما اگر می‌خواهید اکانت خود را به صورت اصولی بسازید، بهتر است سراغ ساخت اکانت جیمیل بروید.

شما می‌توانید با ساخت جیمیل و سپس وارد کردن آدرس جیمیل خود در بخش ساخت اکانت سامسونگ، به قابلیت‌های مختلفی دسترسی داشته باشید و گوشی خود را به مرحله جدیدی ببرید.

سخن پایانی

هر چند استفاده از یک گوشی سامسونگ بدون داشتن اکانت Samsung نیز ممکن است اما پیشنهاد گجت نیوز به شما، ساخت یک حساب کاربری برای دسترسی به تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های گلکسی است. حساب کاربری سامسونگ چیزی شبیه به اپل آیدی است و می‌تواند استفاده از بخش‌های مختلف گوشی را به کاری آسان‌تر تبدیل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*