تأیید گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ اولترا سامسونگ

فوری: سامسونگ گوشی تاشو توانمند گلکسی زد فولد ۶ اولترا را تأیید کرد

کمپانی سامسونگ اولین گوشی تاشو اولترا خودش را تأیید کرد. به‌زودی گلکسی زد فولد ۶ اولترا – Galaxy Z Fold 6 Ultra راهی بازار می‌شود.

خوش خبری برای طرفداران گوشی‌های سامسونگ، به خصوص علاقه‌مندان گلکسی فولد! طبق گزارش اخیر وب‌سایت Android Headlines، سامسونگ به‌طور قطع در حال تولید «اولین گوشی تاشو اولترا» خود، یعنی گلکسی زد فولد ۶ اولترا است. این حرکت پس از موفقیت خط تولید محصولات Ultra که با سری گلکسی S آغاز شد صورت می‌گیرد. جزئیات دقیق Galaxy Z Fold 6 Ultra همچنان مشخص نیست، اما شایعات حاکی از آن است که نسخه معمولی آن ممکن است سیستم دوربین سه‌گانه فعلی را حفظ کند و فقط از طراحی باریک‌تر و سبک‌تری بهره ببرد. همچنین، احتمال وجود جایگاهی برای قلم S Pen مشابه گلکسی اس ۲۴ اولترا در داخل بدنه آن نیز وجود دارد.

از کجا انقدر از عرضه گلکسی زد فولد ۶ اولترا مطمئنیم؟

اما شاید برای شما هم این سوال به‌وجود آمده که اطمینان از عرضه نسخه اولترا Galaxy Z Fold 6 چطور به‌دست آمده است؟ این شایعه با فاش شدن شماره مدل یکی از اعضای این خانواده به‌نام SM-F958N نشأت می‌گیرد. سامسونگ به‌صورت سنتی از عدد ۸ برای گوشی‌های اولترا خود استفاده می‌کند و این عدد در مدل‌های قبلی فولد (که با ۶ تمام می‌شدند) به کار نرفته است.

تأیید گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ اولترا سامسونگ

اگرچه تاریخ دقیق عرضه این گوشی مشخص نیست، اما انتظار می‌رود نخستین گوشی تاشو Ultra سامسونگ در کنار زد فولد ۶ استاندارد معمولی در رویداد Unpacked ماه جولای رونمایی شود. البته شایعاتی در مورد محدودیت عرضه این محصول به بازارهای بین‌المللی نیز وجود دارد. به دلیل محدود بودن اطلاعات فعلی شماره مدل، این احتمال وجود دارد که تنها در بازار کره جنوبی عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود مدل استاندارد گلکسی زد فولد ۶ با شماره مدل SM-F956N تولید و به‌فروش برسد.

یک خبر تایید شده دیگر در مورد نسخه اولترا داریم. گلکسی زد فولد ۶ اولترا از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy بهره خواهد برد. ما باید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت‌های خاصی که بین نسخه معمولی و اولترا هست منتظر بمانیم، اما آینده‌ گوشی‌های تاشو قطعا هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد!

پیشینه خبر:
سامسونگ گوشی منعطف گلکسی زد فولد ۶ را در دو مدل پایه و اولترا عرضه می‌کند گلکسی زد فولد ۶ الترا شما را به گوشی های تاشو امیدوار خواهد کرد گوشی گلکسی Z Fold 6 Ultra با این قابلیت ها به سلطان گوشی های تاشو بازار تبدیل خواهد شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*