تلویزیون کیولد شیائومی TV A Pro 2025

تلویزیون کیولد شیائومی TV A Pro 2025 با امکانات جدید و پیشرفته از راه رسید

تلویزیون کیولد شیائومی TV A Pro 2025 در ابعاد ۴۳ تا ۷۵ اینچ با وضوح 4K، سیستم عامل Google TV، کیفیت تصویر و امکانات جذاب رونمایی شد.

کمپانی شیائومی به‌تازگی از نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند سری A Pro خود در بازار اروپا رونمایی کرد. تلویزیون شیائومی TV A Pro 2025 به نمایشگر QLED با کیفیت ۴K و انبوهی از قابلیت‌های جدید است. این مدل در چهار سایز ۴۳، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ به بازار عرضه می‌شود.

خط تولید تلویزیون های QLED شیائومی همزمان با تلویزیون شیائومی TV Pro که گزینه‌ای اقتصادی‌تر محسوب می‌شود، معرفی شده است. شیائومی همچنین جاروبرقی رباتی Xiaomi Robot Vacuum X20 پلاس را هم برای بازار اروپا معرفی کرده آن نیز محصول جذابی به‌نظر می‌رسد.

ویژگی‌های تلویزیون کیولد شیائومی TV A Pro 2025

تلویزیون کیولد شیائومی TV A Pro 2025

به مطلب خودمان باز می‌گردیم. جدیدترین مدل تلویزیون شیائومی با سیستم‌عامل Google TV، فناوری MEMC و پشتیبانی از دالبی اتموس، تجربه‌ای کاربرپسند را ارائه می‌دهد. این محصول از پنل QLED با نرخ تازه‌سازی تصویر ۶۰ هرتز و پوشش ۹۵ درصدی فضای رنگی DCI-P3 بهره می‌برد. فناوری MEMC در آن، امکان نمایش روان تصاویر پر تحرک را در حین بازی یا تماشای مسابقات ورزشی فراهم می‌کند. همچنین دستیابی به انبوهی از سرویس‌های استریمینگ نظیر نتفلیکس، یوتیوب و دیزنی پلاس از طریق این تلویزیون امکان‌پذیر است. دستیار صوتی گوگل ادغام‌شده در این مدل و امکان اتصال بی‌سیم از طریق کروم‌کست یا میراکست نیز راحتی را کاربران فراهم می‌کنند.

تلویزیون شیائومی تی وی ای پرو ۲۰۲۵ از اسپیکرهای داخلی با پشتیبانی از دالبی اودیو و فناوری DTS Virtual:X بهره می‌برد که توان خروجی آن‌ها با توجه به اندازه تلویزیون متغیر است. کوچک‌ترین مدل این سری از دو اسپیکر ۸ وات و بزرگ‌ترین مدل آن به دو اسپیکر ۱۰ وات مجهز خواهد بود.

قیمت و زمان عرضه

تلویزیون کیولد شیائومی TV A Pro 2025

سری تلویزیون کیولد شیائومی TV A Pro 2025 هم‌اکنون در اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه قابل‌دسترسی است و احتمالاً به‌زودی از طریق بازار بانه، راهی ایران نیز خواهد شد. در برخی از این بازارها، خریداران این تلویزیون می‌توانند از هدایایی مانند یک گجت هوشمند خانه و یا دستبند هوشمند شیائومی Smart Band 8 بهره‌مند شوند. قیمت فروش این چهار مدل به ترتیب، ۲۹۹ یورو (۳۴۵ دلار) برای نسخه ۴۳ اینچ، ۴۴۹ یورو (۵۱۷ دلار) برای نسخه ۵۵ اینچ، ۵۹۹ یورو (۶۹۰ دلار) برای نسخه ۶۵ اینچ و ۷۹۹ یورو (۸۵۶ دلار) برای نسخه ۷۵ اینچ است.

در گجت نیوز بخوانید:
تلویزیون 75 اینچی Mini LED شیائومی با قیمت بی‌نظیر معرفی شد تلویزیون 85 اینچی شیائومی TV A Pro فقط 40 میلیون تومان قیمت دارد تلویزیون شیائومی EA43 با قیمت 112 دلار معرفی شد تلویزیون‌های جدید ۵۵ و ۸۵ اینچی شیائومی با قیمت باورنکردنی معرفی شدند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*