تلویزیون 75 اینچی Mini LED شیائومی

تلویزیون 75 اینچی Mini LED شیائومی با قیمت بی‌نظیر معرفی شد

تلویزیون 75 اینچی Mini LED شیائومی با وضوح تصویر بالا، سخت‌افزار به‌روز، سیستم عامل HarmonyOS، وضوح 4K و قیمت بسیار رقابتی رونمایی شد.

کمپانی شیائومی یک تلویزیون مینی‌ال‌ای‌دی جدید به‌نام Xiaomi TV S Mini LED را راهی بازار چین کرده است. نسخه ۷۵ اینچی تلویزیون Mini LED شیائومی با قیمتی ۴۵۹۹ یوآن (حدود ۶۳۵ دلار آمریکا) به‌فروش می‌رسد که قیمت فوق‌العاده رقابتی و عالی است. در ادامه به مشخصات کلیدی این تلویزیون جذاب نگاهی خواهیم انداخت.

مشخصات فنی و امکانات تلویزیون Mini LED شیائومی

تلویزیون شیائومی از ۵۱۲ منطقه نوردهی بهره می‌برد که حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این نمایشگر از رزولوشن ۴K با نرخ تازه‌سازی متغیر تا ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند و با اطمینان از تصاویر روان برای بازی و محتوای پر سرعت، تجربه بصری عالی را به ارمغان خواهد آورد.

تلویزیون 75 اینچی Mini LED شیائومی

علاوه بر این، تلویزیون جدید شیائومی به فناوری جبران پویای MEMC برای بهبود وضوح حرکت و حالت ورزشی ۲۴۰ هرتز برای تجربه تماشای حتی پاسخگوتر مجهز شده است. این محصول از پردازنده چهار هسته‌ای A73 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. سیستم عامل HyperOS شیائومی روی آن اجرا می‌شود و از دستیار صوتی XiaoAi برای کنترل بدون دخالت دست پشتیبانی می‌کند. همچنین دسترسی به کتابخانه وسیعی از فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های کاربردی را نیز فراهم خواهد کرد.

از نظر دقت رنگ، این تلویزیون با ۱۰.۷ میلیارد رنگ، Delta E حدود ۲ و پوشش ۹۴ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 ارائه می‌شود. این تلویزیون همچنین به بلندگوهای استریو چهارگانه مجهز شده است که از Dolby Vision، صدای فراگیر Dolby Atmos و IMAX Enhanced پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون 75 اینچی Mini LED شیائومی

تلویزیون هوشمند شیائومی شامل ویژگی‌های پیشرفته مراقبت از چشم برای کاهش خستگی چشم است. تلویزیون Xiaomi TV S Mini LED از یک حسگر نور برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش بر اساس شرایط نور محیط استفاده می‌کند و یک الگوریتم کاهش نور آبی را برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض نور آبی مضر در خود جای داده است.

تلویزیون Mini LED شیائومی S75 به طیف وسیعی از گزینه‌های اتصال، از جمله دو پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی VRR، USB 3.0 و یک پورت اترنت مجهز شده است. این تلویزیون همچنین دارای گواهینامه FreeSync Premium است و از تأخیر کم ۴ میلی‌ثانیه بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*