تلویزیون 100 اینچی شیائومی

شیائومی با رونمایی از تلویزیون 100 اینچی جدید خود، رکورد ها را جابجا کرد

شیائومی از تلویزیون 100 اینچی S Pro با نرخ رفرش 240 هرتز، روشنایی 1000 نیت و پردازنده چهار هسته‌ای رونمایی کرد.

شیائومی از یک تلویزیون هوشمند جدید و مبتکرانه رونمایی کرده که می‌تواند رکوردها را جابجا کند. شیائومی TV S Pro یک تلویزیون عظیم‌الجثه با نمایشگر 100 اینچی غول پیکر و حداکثر روشنایی چشم‌گیر 1000 نیت است.

تلویزیون 100 اینچی شیائومی بزرگ‌ترین نمایشگری است که تاکنون توسط شیائومی تولید شده و انتظار می‌رود در سراسر جهان با استقبال گسترده روبرو شود. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها و جزئیات این تلویزیون خواهیم داشت.

تلویزیون شیائومی S Pro 100 دارای صفحه‌نمایش 100 اینچی است که آن را به بزرگترین تلویزیون هوشمند شیائومی تبدیل می‌کند. این دستگاه در سه حالت مختلف ثابت روی دیوار، روی پایه نگهدارنده و روی کنسول مرکزی قرار می‌گیرد. این تلویزیون با صفحه نمایش گسترده خود، این توانایی را دارد که بخش بزرگی از دیوار را با تصاویر و رنگ‌های جذاب خود پوشش دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته تلویزیون جدید شیائومی، کنترل دقیق نور پس‌زمینه با 384 منطقه کنترل مستقل است. علاوه بر آن، نسبت کنتراست پویا 1 میلیون به 1 نیز پشتیبانی می‌شود که نمایش رنگ‌های عمیق و زنده را تضمین می‌کند.

تلویزیون 100 اینچی شیائومی

این تلویزیون دارای یک سنسور روشنایی است که به‌طور خودکار روشنایی صفحه را براساس شرایط نور محیط تنظیم می‌کند. این سازگاری با محیط یکی از مزایای کلیدی این تلویزیون هوشمند است. علاوه بر این، تلویزیون 100 اینچی شیائومی از نرخ رفرش 144 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند که آن را برای پخش روان محتوا و گیم ایده‌آل می‌کند. علاوه بر آن با انتخاب گزینه “Competitive Mode” نرخ تازه‌سازی به 240 هرتز می‌رسد.

از جنبه بازتولید رنگ، این تلویزیون 94 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش داده و بیش از یک میلیارد رنگ را ارائه می‌دهد. هم‌چنین دمای رنگ قابل انطباق براساس محتوا و محیط نیز تعریف شده و تجربه تماشای فراگیرتری را ارائه می‌دهد.

تلویزیون Xiaomi TV S Pro 100 دارای گواهینامه AMD FreeSync است که پخش محتوای کم تاخیر (حداکثر 4 میلی‌ثانیه) را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه هم‌چنین دارای دو ورودی HDMI 2.1 برای به حداقل رساندن تاخیر ورودی است.

تلویزیون شیائومی دارای دو اسپیکر 15 واتی است که در مجموع 30 وات قدرت دارند و از فناوری‌های صوتی دالبی ویژن و دابلی پانوراما برای بهبود تجربه شنیداری پشتیبانی می‌کنند.

قلب تپنده تلویزیون 100 اینچی شیائومی یک پردازنده چهار هسته‌ای است که با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه تکمیل می‌شود. این مشخصات، نمایشگر جدید شیائومی را به یکی از قدرتمندترین تلویزیون‌های هوشمند بازار تبدیل می‌کند.

تلویزیون TV S Pro 100 شیائومی با قیمت 17999 یوان (2506 دلار) عرضه می‌شود. این محصول هم‌اکنون در چین در دسترس قرار دارد، اما هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی آن به مناطق دیگر در دست نیست.