پیکاپ Maxus Interstellar H

پیکاپ Maxus Interstellar H به ایران وارد می‌شود + عکس و مشخصات فنی

پیکاپ Maxus Interstellar H توسط شتابران خودرو پرشیا وارد ایران می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ مکسوس استار اچ آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است که شرکت شتابران خودرو پرشیا طرح واردات پیکاپ Maxus Interstellar H را در دستور کار خود قرار داده است و به‌زودی مدل‌های اولیه این پیکاپ را نیز برای انجام تست‌های فنی با نام مکسوس استار اچ وارد ایران خواهد کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات پیکاپ Maxus Interstellar H آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی پیکاپ Maxus Interstellar H 

پیکاپ Maxus Interstellar H

مکسوس استار H به یک موتور 2 لیتری T-GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 261 اسب بخار و گشتاور 410 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی پیکاپ مکسوس استار اچ 

پیکاپ Maxus Interstellar H

هنوز مشخص نشده این پیکاپ با چه مشخصاتی به بازار ایران عرضه خواهد شد، اما از مهم‌ترین امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به تریم چرمی کابین، سامانه استارت/ استاپ، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، کلاستر و صفحه نمایش لمسی پیوسته، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌ها جانبی به‌شکل برقی و متصل به گرم‌کن و دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D اشاره کرد.

پیکاپ Maxus Interstellar H

همچنین این خودرو از سیستم‌های ایمنی متعددی چون سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، شش کیسه هوای ایمنی، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESP)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نور بالای اتوماتیک (IHC)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، سیستم کمکی حرکت در ترافیک (TJA)، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA) بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:
نسل جدید چانگان هانتر، پیکاپ وارداتی سایپا معرفی شد پیکاپ دارها این ۵ وسیله جذاب و کاربردی را از دست ندهند

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*