گوشی های خانواده پورا 70

هواوی با معرفی گوشی های خانواده پورا 70 (Pura 70)، سری P را بازنشسته کرد

هواوی با معرفی گوشی های خانواده پورا 70 برای همیشه با گوشی‌های سری P خود خداحافظی کرد. در اینجا با اعضای سری Huawei Pura 70 آشنا شوید.

در حرکتی غیرمنتظره، صبح روز گذشته آقای یو چنگدونگ (ریچارد یو)، مدیرعامل بخش مصرف کننده هواوی اعلام کرد که این شرکت سری گوشی‌های هوشمند P قدیمی خود را با سری جدیدی به نام پورا (Pura) جایگزین می‌کند. همچنین، اولین گوشی این سری جدید، هواوی پورا 70 خواهد بود. هواوی می‌گوید حداقل پنج سال است که برای این تغییر نام برنامه‌ریزی داشته‌اند و در سال ۲۰۱۹ برای «پورا» و «هواوی پورا» درخواست علامت تجاری داده‌اند.

خداحافظی با سری P، سلام به هواوی پورا

سری P برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ با مدل P1 معرفی شد و ۱۲ سال سابقه دارد. طراحی زیبا و تصویربرداری همواره از ویژگی‌های اصلی سری P بوده‌اند. طبق گفته شرکت، سری پورا همچنان بر روی دوربین‌ها و زیبایی تمرکز خواهد کرد.

گوشی های خانواده پورا 70

در میان کاربران اینترنتی بحث‌های داغی در مورد نحوه تلفظ پورا شکل گرفته است. طبق گزارش‌ها، پورا در زبان اسپانیایی به‌معنای خالص یا زیبا است و «پیو روآ» تلفظ می‌شود. برخی از کاربران مستقیماً نامی مینیمالیستی به این سری جدید داده‌اند. نام «زیبا» که هم با تلفظ و هم با معنای پورا مطابقت دارد.

در حالی که جزئیات از خود هواوی اندک است، گزارش‌های موثق حاکی از آن است که اولین نسخه از سری پورا دارای چهار گوشی هوشمند خواهد بود:

  • هواوی پورا ۷۰
  • هواوی پورا ۷۰ پرو
  • هواوی پورا ۷۰ پرو پلاس
  • هواوی پورا ۷۰ اولترا

حدس زده می‌شود نسخه اولترا جانشین نسخه هنری سری P باشد و از همان پیکربندی مدل پرو پلاس اما با طراحی بهبودیافته برخوردار باشد. انتظار می‌رود مدل‌های پرو و پرو پلاس در عمر باتری و قابلیت‌های دوربین تفاوت‌های کلیدی داشته باشند.

جزئیات اولیه گوشی‌های خانواده هواوی پورا ۷۰

افشاگری به نام Digital Chat Station اطلاعاتی را در مورد پیکربندی‌های احتمالی و گزینه‌های رنگی برای گوشی‌های هوشمند آینده Huawei Pura به اشتراک گذاشته است. در اینجا خلاصه‌ای از آنچه تاکنون می‌دانیم آورده شده است:

گوشی های خانواده پورا 70

  • هواوی پورا ۷۰: ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه، با رنگ‌های آبی کریستالی یخی، مشکی پر، سفید برفی و قرمز رز ساکورا.
  • هواوی پورا ۷۰ پرو: ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه، با رنگ‌های سفید برفی، بنفش رولند و مشکی پر.
  • هواوی پورا ۷۰ پرو پلاس: ۱۶ گیگابایت رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه، با گزینه‌های رنگ نقره‌ای بافته شده روشن، سفید نخ و مشکی فانتوم. همچنین گزارش‌های افشا شده به نسخه ویژه‌ای با عنوان «Deluxe Edition» اشاره می‌کنند، اما هیچ اطلاعات خاصی در مورد طراحی یا ویژگی‌های آن وجود ندارد.
  • هواوی پورا ۷۰ اولترا: ۱۶ گیگابایت رم به همراه ۱ ترابایت حافظه، با رنگ‌های سفید سرامیکی و مشکی سرامیکی.

بر اساس ویدیوی معرفی رسمی هواوی، به احتمال زیاد سری Pura 70 دارای یک برآمدگی دوربین مثلثی متمایز در پشت خواهد بود که شامل یک سیستم دوربین سه‌گانه با چینش «یک لنز بزرگ، دو لنز کوچک» به‌همراه یک فلاش LED می‌شود.

گوشی های خانواده پورا 70

گمانه‌زنی‌ها حاکی از عرضه این گوشی‌ها حداکثر تا پایان آوریل است. با این حال، هواوی هنوز تاریخ عرضه را به‌طور رسمی تأیید نکرده است. در حالی که جزئیات نهایی هنوز توسط هواوی فاش نشده، در اینجا مجموعه‌ای از شایعات و انتظارات پیرامون سری Pura 70 آورده شده است.

  • عملکرد فنی: انتظار می‌رود سری Pura 70 از تراشه Kirin 9000 series ساخت خود هواوی بهره ببرد که عملکردی در سطح بالا را تضمین می‌کند.
  • اتصال ۵G: به احتمال زیاد این سری از شبکه‌های ۵G به همراه فناوری ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند.
  • باتری با تراکم بالا و شارژ بی‌سیم: انتظار می‌رود عمر باتری طولانی و قابلیت‌های راحت شارژ بی‌سیم وجود داشته باشد.
  • سیستم دوربین پیشرفته: برآمدگی دوربین مثلثی، نویدبخش یک سیستم دوربین قدرتمند است که احتمالا شامل یک دوربین اصلی فوق‌العاده بزرگ ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی و حتی ممکن است فناوری ارتباطات ماهواره‌ای را نیز به همراه داشته باشد.

عصر تازه‌ای برای هواوی

هواوی با نام جدیدی که نشان‌دهنده اصالت و زیبایی است، صحنه را برای تمرکز دوباره روی طراحی و فناوری پیشرفته آماده می‌کند. اگرچه جزئیات نهایی هنوز مشخص نیست، اما افشاگری‌ها و شایعات، تصویری از یک سری گوشی هوشمند قدرتمند و نوآورانه را به تصویر می‌کشند.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی، انتظار برای دیدن آنچه که سری Pura 70 واقعاً ارائه می‌دهد، دیگر طولانی نخواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
چینی‌ها به‌زودی خاص ترین گوشی تاشو جهان را می‌سازند خانواده گوشی های هواوی نوا ۱۲ روانه بازار جهانی شد گوشی تاشو هواوی Pocket 2 با 4 دوربین در پشت و طراحی جذاب معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*