گوشی تاشو هواوی

چینی‌ها به‌زودی خاص ترین گوشی تاشو جهان را می‌سازند

هواوی در حال کار روی یک گوشی منعطف سه بخشی با دو لولای تاشو است. این می‌تواند خاص ترین گوشی تاشو باشد که وارد بازار موبایل می‌شود.

یک افشاگر ادعا کرد که هواوی قصد تولید یک گوشی منعطف سه بخشی را دارد. منشا این ادعا، پتنت تازه فاش شده‌ای متعلق به Huawei است که یکی از خاص ترین طراحی‌ها را برای یک گوشی تاشو نشان می‌دهد.

وجه تمایز این طراحی، استفاده از دو لولای تاشو است که به گوشی امکان می‌دهد از دو جای مختلف تا شود. ظاهرا با وجود سه قسمتی بودن این گوشی، تمهیداتی اندیشیده شده که وزن یا ضخامت آن بیش از حد زیاد نشود.

کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک دستگاه دو نمایشگری بهره ببرند؛ یا در حالت کاملا تا شده، از صفحه نمایش سوم مثل یک گوشی هوشمند متعارف استفاده کنند.

خاص ترین گوشی تاشو

در چیدمان دوربین‌ها هم هواوی نبوغ به خرج داده است. آن‌طور که در توضیحات پتنت آمده، ماژول دوربین در پشت صفحه نمایش اول قرار می‌گیرد؛ اما از آنجایی که برآمدگی دارد، در پشت نمایشگر دوم یک گودی ایجاد شده است تا در حالت تا شده، برآمدگی دوربین درون آن جای بگیرد.

متاسفانه این پتنت حاوی جزئیاتی از مشخصات فنی و سخت افزاری گوشی نیست؛ اما افشاگر چینی (SmartPikachu) می‌گوید که فاز مهندسی این دستگاه به اتمام رسیده و هواوی به‌طور جِد می‌خواهد آن را روانه بازار کند. هنوز البته زمان‌بندی دقیقی برای این امر وجود ندارد.

همچنین بخوانید:
اپل با اختراع جدید خود، پادشاه گوشی های تاشو می‌شود +‌ عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*