هواوی Pocket 2

گوشی تاشو هواوی Pocket 2  با 4 دوربین در پشت و طراحی جذاب معرفی شد

کمپانی Huawei نسل جدید گوشی های تاشو خود، هواوی Pocket 2 را با طراحی جدید لولا و چهار دوربین رونمایی کرد. این گوشی به قابلیت اتصال ماهواره‌ای و سنجش میزان اشعه UV مجهز است!

هواوی امروز به‌طور رسمی از گوشی تاشو Pocket 2 خود رونمایی کرد. این گوشی که قرار است به‌طور مستقیم به رقابت با گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ بپردازد با بهبودهای گسترده‌ای در بخش‌های مختلف همراه شده و به محصولی فوق‌العاده ارزشمند تبدیل شده است. هواوی در این گوشی خود برای نخستین بار از لولاهای قطره‌ای شکل استفاده کرده تا نیمه‌های بالا و پایین صفحه نمایش کاملا روی یکدیگر جفت شوند. علاوه بر این، هواوی Pocket 2 همچنین نخستین گوشی موبایل تاشو در دنیا با چهار دوربین در پشت است.

هواوی Pocket 2

با گجت نیوز همراه باشید تا به معرفی و بررسی بیشتر مشخصات این گوشی بپردازیم.

هواوی Pocket 2؛ رقیب تازه نفس گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ

هواوی از یک صفحه نمایش 6.94 اینچی تاشو با پانل‌های اولد با نرخ رفرش متغیر در Pocket 2 استفاده کرده است. علاوه بر این، یک صفجه نمایش گرد 1.15 اینچی هم روی قاب پشتی دستگاه و در کنار ماژول دوربین قرار گرفته و طراحی چشم‌نواز و متقارنی به قسمت پشت دستگاه بخشیده است. رزولوشن صفحه نمایش داخلی این گوشی فول اچ دی پلاس است؛ درحالیکه صفحه نمایش بیرونی رزولوشن 340 در 340 پیکسل خواهد داشت.

هواوی البته در خصوص تراشه به کار رفته در این گوشی تاشو هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده؛ اما می‌توان انتظار داشت که این گوشی جدید به تراشه‌های قدرتمند Kirin 9000S خود هواوی مجهز باشد. از سوی دیگر، میزان رم این گوشی نیز 12 گیگابایت بوده و علاقمندان می‌توانند آن را در سه ظرفیت مختلف 256 گیگ، 512 گیگ و یک ترابایتی خریداری کنند. هواوی همچنین مدلی جذاب‌تر و قدرتمندتر از این گوشی تحت نام Pocket 2 Art را نیز با 16 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی رونمایی کرده است.‌

دوربین اصلی به کار رفته در قسمت پشت گوشی هواوی Pocket 2 رزولوشن 50 مگاپیکسلی داشته و از دهانه f/1.6 و لرزشگیر نوری بهره‌مند است. علاوه بر این، دوربین فوق عریض این گوشی تاشو جدید هم 12 مگاپیکسلی بوده و دیافراگم f/2.2 را ارائه خواهد کرد. بعلاوه، سومین دوربین به کار رفته در هواوی Pocket 2 نیز یک نمونه 8 مگاپیکسلی تله فوتو f/2.4 با بزرگنمایی نوری سه برابری و مجهز به لرزشگیر نوری خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی هواوی Enjoy 70z با یک باتری غول پیکر 6 هزار میلی آمپر ساعتی رونمایی شد آیتو M9، شاسی بلند جدید هواوی با نمایشگر سه‌گانه و انبوهی از تکنولوژی‌ها معرفی شد فناوری انقلابی هواوی، میکروسکوپ را به دوربین گوشی‌ها می‌آورد

چهارمین دوربین به کار رفته در ماژول پشتی محصول تاشوی جدید هواوی به ادعای خود این کمپانی 2 مگاپیکسلی و ماوراء بنفش خواهد بود.‌ به گفته هواوی، این دوربین چهارم نقش یک طیف‌سنج را بازی کرده و قابلیت تشخیص شدت اشعه ماوراء بنفش را خواهد داشت. Pocket 2 همچنین در صورت بالاتر رفتن میزان تشعشعات ماوراء بنفش از سطح استاندارد پیشنهاد استفاده از کرم ضدآفتاب را به کاربر خواهد داد!

Huawei Pocket 2 همچنین به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای از طریق سیستم مسیریابی ماهواره‌ای چین، بایدو، نیز مجهز خواهد بود. این گوشی همچنین یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که در مقایسه با محصولات تاشوی پیشین هواوی بزرگتر خواهد بود.‌ علاوه بر این هواوی پاکت 2 همچنین برای نخستین بار به شارژ بیسیم 40 واتی مجهز می‌شود؛ درحالیکه شارژ سیمی آن با توان 66 وات انجام خواهد شد.

هواوی همچنین با توجه به ابعاد جمع کوچک و احتمال بالای داغ کردن Pocket 2، سیستم خنک‌کننده محفظه بخار را نیز برای این گوشی در نظر گرفته و آن را در نیمه بالای دستگاه تعبیه کرده است. در این میان از چندین لایه مختلف گرافیت هم استفاده شده تا انتقال حرارت بهتر صورت پذیرد.

مطابق انتظار، گوشی تاشوی جدید هواوی به‌طور پیش‌فرض به سیستم عامل هارمونی او اس 4 مجهز است و رابط کاربری آن امکان شخصی‌سازی گسترده صفحه کاور دستگاه و نمایشگر ثانویه آن را به کاربر می‌دهد. از جمله مهم‌ترین آیتم‌هایی که می‌توان در صفحه نمایش ثانویه این گوشی قرار داد می‌توان به ساعت، والپیپر انتخابی یا خودکار، تصاویر GIF یا حتی آواتار اشاره کرد. این صفحه نمایش ثانویه البته به جز تزیین و زیبایی کاربردهای دیگری هم داشته و می‌تواند به‌عنوان صفحه نمایش اعلان‌ها، صفحه نمایش ثانویه برای گرفتن تصاویر سلفی با دوربین اصلی یا حتی نمایش کد QR برای پرداخت‌های هوشمند استفاده شود.

هواوی Pocket 2 در چهار رنگ خاکستری ( Tahitian Gray)، سفید (Rococo White)، بنفش و مشکی روانه بازار شده و با قیمت 1040 دلار برای مدل 256 گیگ و 1180 دلار برای مدل 512 گیگ قابل خرید خواهد بود.‌ علاوه بر این، مدل Art این گوشی که با نام Dream Blue شناخته می‌شود هم قیمتی بیش از 1500 دلاری خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*