وسایل کاربردی پیکاپ

پیکاپ دارها این 5 وسیله جذاب و کاربردی را از دست ندهند

برای تجربه یک سفر آفرودی عالی با خودرو پیکاپ، همراه داشتن برخی لوازم ضروری بوده که این وسایل کاربردی، بهترین ها برای تجهیز کردن یک پیکاپ هستند.

صاحبان خودرو های پیکاپ با لوازم جانبی جذاب ماشین هایشان شناخته می‌شوند؛ وسایلی که خودرو آنها را برای یک سفر ماجراجویانه آفرودی به بهترین صورت مجهز می‌کند. در واقع خودرو این افراد یک شهر متحرک کوچک بوده که ضروری ترین و کاربردی ترین وسایل در پیکاپ این افراد یافت می‌شود. اما وسایل کاربردی و جذاب دیگری نیز هستند که هر پیکاپ داری می‌تواند با تجهیز کردن خودرو خود به این لوازم، آن را تکمیل کند.

فهرست عناوین

وسایل جذاب و کاربردی برای خودرو های پیکاپ

اگر از خوانندگان مطالب اخبار خودرو گجت نیوز باشید، احتمالا با رولرلید آشنا خواهید بود؛ گجت ضروری که پیشنهاد می‌شود همه پیکاپ دارها خودرو خود را به آن مجهز کنند. لوازمی هم که در ادامه معرفی خواهیم کرد، می‌توانند جذابیتی به همان اندازه رولرلید داشته باشند.

کاور تاشو لوند تونیو پیکاپ

اولین مورد لیستمان را به یک گجت شبیه رولرلید اختصاص داده‌ایم که می‌تواند برای پوشاندن قسمت بار عقب پیکاپ یک گزینه مقرون به‌ صرفه باشد. به طور کلی قسمت بار عقب پیکاپ می‌تواند یک فضای عالی برای استفاده های متنوع باشد و برای جلوگیری از صدمه دیدن وسایل به یک روکش نیاز خواهید داشت.

وسایل کاربردی پیکاپ

کاور تاشو

کاور تاشو لوند تونیو با گیره‌ های تعبیه شده به راحتی می‌تواند بدون نیاز به سوراخ کردن وصل شود. این کاور از بافت وینیل دریایی ساخته شده و با جنس ضدآب خود می‌تواند در هر شرایطی از وسایل شما محافظت کند. این کاور تاشو در سایت های بسیاری نمرات خوبی کسب کرده و می‌توان آن را به عنوان یکی از محبوب ترین کاور های تاشو پیکاپ معرفی کرد.

پله‌ مقاوم BumpStep

چنین روکش های پله‌ای در اشکال و ابعاد مختلف وجود دارند که می‌توانند به سادگی با اتصال به گیره‌ های مخصوص خود بسیار پرکاربرد باشند. این پله  BumpStep از یک ترکیب رزین اختصاصی ساخته شده که تحمل وزن تا 140 کیلوگرم را دارد. همچنین می‌تواند به عنوان یک سپر دکوری عمل کرده و در هنگام عقب روی ناگهانی از آسیب دیدگی بدنه ماشین جلوگیری کند.وسایل کاربردی پیکاپ

مدلی که از این پله ها را در تصویر می‎‌بینید، در دو سایز 12 و 24 اینچی عرضه شده که مدل 12 اینچی محبوبیت بیشتری نسبت به سایز 24 اینچی دارد.

چادر پیکاپ ناپیر

یکی دیگر از وسایل ضروری کمپینگ، چادرهای مخصوص پیکاپ هستند که فضای عقب پیکاپ شما را به اتاق خواب خودتان تبدیل می‌کنند. فضای نسبتا مناسب این چادر باعث می‌شود تا 2 نفر بتوانند به راحتی شب را در طبیعت مانده و از فضای داخل این چادر استفاده کنند. وزن چادر در مجموع حدودا 7 کیلوگرم است که همراه با اتصالات مخصوص خود می‌تواند به صورت ایمن از شما و وسایل ضروری تان محافظت کند.وسایل کاربردی پیکاپ

چادری که در تصویر می‌بینید، با نام Napier Backroadz شناخته شده و جزو محبوب ترین گزینه‌ها در میان پیکاپ داران است.

نوار نوری آفرود مخصوص پیکاپ ها

نوارهای نوری سالهاست که به جز اصلی کامیون‌ها و پیکاپ‌ها تبدیل شده و از طرفی هم رانندگان دیگر وسایل نقلیه از نور زیاد این چراغ‌ها در جاده‌ها همیشه شاکی هستند. این نوارها در قسمت بالایی خودرو نصب شده و با پرتو شدید نور می‌توانند مسیر جلو راننده را برای تشخیص موانع روشن کنند. بنابراین با استفاده صحیح آنها در محیط مناسبشان می‌توانند وسیله ارزشمندی برای رانندگان پیکاپ باشند.وسایل کاربردی پیکاپ

نوار نوری که در این تصویر می‌بینید، در اندازه 30 اینچی بوده و از سری Rough Country Black است. اکثر این چراغ‌ها با گارانتی سه ساله عرضه می‌شود؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید از آنها استفاده کنید.

آینه‌های بغل جانبی

استفاده از آینه‌های بغل اضافی می‌تواند تمام مشکلات دید شما را در هنگام بکسل کردن یا رانندگی یک پیکاپ حل کند.

کیت آینه بکسل K-Source ابزاری مقرون به صرفه‌ای است که رانندگان کامیون و پیکاپ دارها می‌توانند از آن برای افزایش دید خود در حین بکسل و یا حرکت در موقعیت‌های مختلف استفاده کنند. آینه‌های 5 در 7 اینچی به هر وسیله نقلیه ای با آینه های اصلی تا ارتفاع 11.5 اینچ متصل می‌شوند. آن‌ها با استفاده از تسمه‌های ضامن دار به آینه‌های اصلی متصل شده و دارای لنزهای آینه‌ای تخت و محدب برای دید بهتر هستند.وسایل کاربردی پیکاپ

وسایل کاربردی معرفی شده در این مطلب، تنها جز انگشت شماری از لوازم جانبی لازم برای یک پیکاپ محسوب می‌شوند اما این وسایل یک پیکاپ را به یک خودرو جذاب تبدیل می‌کنند. بنابراین اگر شما هم لوازمی را سراغ دارید که می‌توانند برای یک پیکاپ ضروری باشند، حتما در بخش نظرات برایمان بنویسید.

در گجت نیوز بخوانید:
مهم ترین لوازم جانبی خودرو که حتما باید روی اتومبیل خود نصب کنید جذاب‌ترین لوازم جانبی خودرو شیائومی که ماشین بازها باید آن‌ها را داشته باشند مهمترین لوازم جانبی خودرو که باید در سفر همراه خود داشته باشید تمام اقداماتی که قبل سفر با خودرو شخصی باید انجام دهید دشکم چیست و چرا وجودش در هر خودرویی ضروری است؟ وسایلی که قرار دادن آنها در خودرو خطرناک و دردسر آفرین است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*