لوازم جانبی خودرو شیائومی

جذاب‌ترین لوازم جانبی خودرو شیائومی که ماشین بازها باید آن‌ها را داشته باشند

در اینجا ۵ تا از بهترین لوازم جانبی خودرو شیائومی از جمله شارژر فندکی ۱۰۰ وات، کمپرسور هوا پرتابل، آینه وسط هوشمند و غیر هوا معرفی می‌کنیم که هر ماشین بازی باید آن‌ها را داخل اتومبیل خودش داشته باشد.

شیائومی در کنار تولید گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها، گجت‌های جانبی دیگری را هم تولید می‌کند. آن‌ها حتی در تولید لوازم خانگی نیز خودکفا هستند و از یخچال فریزر گرفته تا هواپز و غیره را می‌توانید در سبد محصولات این شرکت چینی ببینید. اما شیائومی نشان داده که هوای ماشین بازها را هم داشته و لوازم جانبی را مخصوص داخل خودرو طراحی و تولید کرده است که به بهبود راحتی و ایمنی سرنشینان کمک می‌کند.

۵ تا از بهترین لوازم جانبی خودرو شیائومی

ما در اینجا ۵ تا از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین گجت‌های مخصوص داخل ماشین از برند شیائومی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از بازار تهیه کنید.

۱. کمپرسور هوا قابل حمل شیائومی

لوازم جانبی خودرو شیائومی - کمپرسور هوا پرتابل

Xiaomi Portable Electric Air Compressor 1S یک کمپرسور هوا جمع و جور است که به شما اجازه می‌دهد خیلی راحت بتوانید فشار باید تایرهای اتومبیل خود را در هر لحظه و هر کجا چک کنید. این کمپرسور هوا با سنسور بسیار دقیق، فشار از پیش تعیین شده و قابلیت خاموش‌کننده خودکار می‌تواند تایرها را کاملا دقیق باد کرده و از باد اضافه جلوگیری کند. طراحی قبل حمل این کمپرسور هوا آن را به همراهی عالی برای مسافرت‌های طولانی و شرایط اضطراری تبدیل کرده است.

۲. شارژر فندکی ۱۰۰ وات شیائومی

شارژر فندکی ۱۰۰ وات شیائومی

در عصر تلفن‌های هوشمند و گجت‌های الکترونیکی شارژی، یک شارژر فندکی مناسب لازمه هر اتومبیلی است. شارژر فندکی ۱۰۰ وات شیائومی به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند چندین دستگاه شما را به‌سرعت شارژ کند. این گجت از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های شارژ برخوردار است و می‌تواند انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر گجت‌های شما را با سرعت باورنکردنی شارژ کند.

سیستم تشخیص‌دهنده هوشمند این شارژر هم می‌تواند خروجی را متناسب با الزامات شارژ دستگاه شما تنظیم کند و ایمنی شما و دستگاه‌هایتان را تضمین کند.

۳. آینه وسط دوربین‌دار شیائومی

لوازم جانبی خودرو شیائومی - آینه هوشمند با دوربین

امنیت در جاده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. آینه وسط دوربین‌دار شیائومی Mi Mirror Recorder نیز با ضبط وقایع و اتفاقات داخل کابین، می‌تواند نقش مهمی را در حفظ امنیت سرنشینان ایفا کند. این یک سیستم با دوربین دوگانه است که درون آینه وسط خودرو به‌کار می‌رود و می‌تواند دیدی وسیع از جاده پیش رو و پشت خودرو را به نمایش بگذارد. رکوردر آن هم ویدیوهایی با کیفیت بالا (حتی در شرایط تاریک) را ضبط می‌کند.

اما آینه هوشمند شیائومی علاوه بر این موارد، سیستم‌های پیشرفته کمک راننده مثل هشدار خروج از خط و تشخیص برخورد را هم به همراه دارد.

۴. دوربین جلو داشبورد شیائومی

لوازم جانبی خودرو شیائومی - دش کم

یکی دیگر از لوازم جانبی خودرو شیائومی که کاربردهای فراوانی دارد، دوربین جلو داشبورد 70mai A500s Dashcam است. این گجت از سنسورهای دوربین پیشرفته و لنزهایی با رزولوشن بالا طراحی شده که به‌لطف آن می‌تواند تصاویر واضحی از جاده را ضبط کند. اتصال وای فای داخلی آن هم به کاربران اجازه انتقال مستقیم ویدیوها به گوشی هوشمند و اشتراک‌گذاری آسان آن‌ها را می‌دهد.

این دوربین داشبورد خودرو با یک رابط کاربری ساده و طراحی جمع و جور، گزینه‌ای مناسب برای ضبط وقایع جاده حین رانندگی است.

۵. اینورتر خودرو شیائومی

لوازم جانبی خودرو شیائومی - اینورتر خودرو

اینورتر خودرو شیائومی مناسب کسانی است که در جاده به تأمین برق وسایل الکترونیکی خود احتیاج دارند. این دیویس خروجی برق ۱۲ ولت خودرو را به استاندارد ۲۲۰ ولت تبدیل می‌کند تا بتوانید از لپ تاپ، دوربین یا سایر لوازم الکترونیکی خود در مسیر استفاده کنید. کسانی که زیاد به سفر می‌روند یا به کمپینگ علاقه‌مند هستند، حتما باید یک اینورتر همراه خود داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*