عضو جدید خانواده شیائومی 14

جزئیات تازه از سه عضو جدید خانواده شیائومی 14 منتشر شد

عضو جدید خانواده شیائومی 14 با پسوند Lite، یک تاییدیه دیگر دریافت کرد تا آماده رونمایی شود. اطلاعات تازه‌ای هم از دو گوشی شیائومی 14 تی و تی پرو – Xiaomi 14T Pro بیرون آمد.

بررسی کدهای HyperOS، اطلاعاتی را از دو عضو جدید خانواده شیائومی 14 با اسامی 14T و 14T Pro آشکار کرد. آن‌طور که پیداست، مدل پرو نسخه آپگرید شده ردمی K70 اولترا خواهد بود.

هر دو گوشی شیائومی و ردمی، اسم رمز Rothko و شماره مدل N12 دارند که می‌تواند بیانگر تشابه مشخصات آن‌ها باشد؛ اما گفته می‌شود شیائومی 14 تی پرو چند برتری خواهد داشت. صحبت از ویژگی‌هایی مانند شارژ وایرلس و دوربین تله‌فوتو است که ظاهرا در ردمی کی 70 اولترا، غایب خواهند بود.

از دیگر مشخصات منتسب به مدل 14T Pro باید به تراشه دایمنسیتی 9300 اشاره کنیم.

شیائومی 14T اما اسم رمز degas دارد و انتظار می‌رود همان تراشه دایمنسیتی 8200 اولترا به‌کار رفته در شیائومی 13T را حفظ کند.

معمولا مدل‌های T شیائومی، دوربین‌ها و ظرفیت باتری مشابهی با مدل‌های استاندارد دارند؛ اما از تراشه متفاوتی استفاده می‌کنند. احتمالا این روند در سری 14 هم تکرار خواهد شد.

انتظار می‌رود ردمی K70 اولترا در ماه اوت (مرداد) در چین عرضه شود؛ پس ورود سری شیائومی 14T به بازارهای جهانی در ماه سپتامبر، محتمل است.

اما پیش از آن‌ها، باید منتظر رسیدن Xiaomi 14 Lite باشیم. این گوشی که گفته می‌شود نسخه ری‌برند شده Civi 4 Pro برای عرضه در خارج از چین است، به‌تازگی تاییدیه TUV را دریافت کرد تا یک گام به رونمایی نزدیک‌تر شود.

عضو جدید خانواده شیائومی 14

شیائومی Civi 4 پرو که اخیرا در چین عرضه شد؛ مشخصاتی مانند صفحه نمایش 6.55 اینچی 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3، دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با لنز لایکا و باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 وات دارد. شیائومی 14 لایت هم باید خیلی از این مشخصات را به‌ارث ببرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*