پورشه 911 توربو کابریولت منصوری

پورشه 911 توربو کابریولت منصوری با فیبر کربن فراوان و قدرت 912 اسب بخار معرفی شد

منصوری از پورشه 911 توربو کابریولت تیون شده پرده برداشت. خودرو 911 با تیونینگ Mansory قدرت استثنائی و ظاهری هرچه لوکس‌تر پیدا کرده است.

منصوری پس از رولز رویس کالینان با تم لوکس عربی و رولز رویس کالینان منصوری با گرانترین پلاک دنیا این بار با پورشه 911 توربو کابریولت سعی در نمایش اوج تخصص خود در تیونینگ و طراحی خودروها دارد. بنا به جدیدترین اخبار خودرو خارجی، این پورشه 911 ویژه که منصوری آن را با نام P9LM Evo 900 معرفی می‌کند به رسم همیشه با مقداری فیبر کربن و دستکاری خروجی یک پله بالاتر می‌رود. در واقع خروجیِ این پروژه تیونینگ کمپانی منصوری خودرویی اسپرت و در همان حال فوق لوکس از آب در آمده است.

معرفی پورشه 911 توربو کابریولت با تیونینگ منصوری

پورشه 911 توربو کابریولت تیونینگ منصوری از کیت بدنه جدید و رینگ‌های آلیاژی ویژه 22 اینچی بهره می‌برد و اسپویلر عقب آن با یک اسپویلر جدید دو مرحله‌ای جایگزین شده است که جلوه‌ای هرچه اسپرت‌تر و هیجان‌انگیزتر به این خودرو آلمانی می‌بخشد. اجزای مختلف نمای بیرونی، از کاپوت و ورودی‌های جلو تا گلگیرها از تریم فیبر کربنی برخوردار شده‌اند و در بدنه هم ترکیبی از رنگ‌های طیف مشکی/خاکستری به چشم می‌آیند.

در تضاد با رنگ‌بندی نمای بیرونی، کابین این پورشه ویژه منصوری به رنگ سبزآبی در آمده است؛ تضادی که در محصولات منصوری آشنا است و اینجا هم جذاب به نظر می‌رسد. همچنین صندلی‌های اسپرت جدید با لایه‌های اضافی برای این خودرو در نظر گرفته شده‌اند و زیر پای سرنشینان الگو لوزی‌شکل کف‌پوش‌ها قابل مشاهده است.

پورشه 911 توربو کابریولت با اصلاحات صورت گرفته توسط منصوری حالا توانایی تولید قدرت خیلی بیشتری را دارد. قدرت پیشرانه 3.8 لیتری 6 سیلندر خطی این خودرو از 650 اسب بخار به 912 اسب بخار ارتقا پیدا کرده، در حالی که گشتاورِ تولیدی با رقم حدود 1050 نیوتن متر دست‌نخورده مانده است. ضمناً در ناحیه عقب سه خروجی اگزوز کنار هم برای این پیشرانه دیده می‌شوند. شتاب‌گیری با این خودرو از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت فقط به 2.5 ثانیه زمان دارد و حداکثر سرعت آن هم به 340 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

از دست ندهید:
شاهکار جدید منصوری، یک ابرخودرو پرنده فوق‌العاده لوکس است! مرسدس AMG G63 ، شاهکار 850 اسب بخاری کوروش منصوری رونمایی شد مرسدس بنز کلاس S تیونینگ منصوری با بدنه طلایی، یک سدان لوکس تمام عیار است لامبورگینی اوروس طلایی با خروجی ۹۰۰ اسب بخار، شاهکار جدید منصوری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*