مرسدس AMG G63

مرسدس AMG G63 ، شاهکار 850 اسب بخاری کوروش منصوری رونمایی شد

مرسدس AMG G63 منصوری معرفی شد. در ادامه با جزئیات طراحی و مشخصات فنی نسخه تیونینگ Mercedes AMG G63 4×4 Squared آشنا می‌شویم.

مرسدس AMG G63 4×4 Squared منصوری معرفی شد. منصوری برای نسخه تیونینگ این شاسی بلند محبوب از یک پیشرانه 850 اسب بخاری استفاده کرده و با یک کیت بدنه خاص توانسته آن را بیش از پیش منحصربه‌فرد کند. مرسدس AMG G63 منصوری قرار است فقط در تعداد 10 دستگاه تولید و به بازار عرضه شود. در ادامه با مشخصات فنی و جزئیات طراحی نسخه تیونینگ این شاسی بلند آلمانی آشنا می‌شویم.

طراحی مرسدس AMG G63 منصوری

مرسدس AMG G63

مرسدس بنز برای شاسی بلند AMG G63 4×4 Squared به‌شکل استاندارد، طراحی ظاهری خاصی را در نظر گرفته است؛ اما منصوری با یک کیت بدنه عجیب توانسته آن را بیش از پیش منحصربه‌فرد کند. برای این خودرو، کاپوت فیبر کربنی نیز در نظر گرفته شده است.

مرسدس AMG G63

هرچند این خودرو همانند قبل دارای فرم جعبه‌ای است، اما منصوری با تمرکز بر آیرودینامیک برای این خودرو قطعات جدیدی را در نظر گرفته است. از تغییرات ظاهری که منصوری روی این خودرو اعمال کرده می‌توان به ورودی‌های هوای بیشتر روی بدنه، پوشش فیبر کربنی لاستیک زاپاس و چراغ‌های اضافی روی سقف اشاره کرد.

مرسدس AMG G63

طراحان در بخش عقب سقف نیز یک اسپویلر قرار دادند که آن را با نسخه استاندارد متمایز ساخته است. یک گارد جدید نیز روی سپر عقب به‌چشم می‌خورد. در قسمت‌های مختلف بدنه نظیر قوس چرخ‌ها، ورودی‌های هوا، چراغ‌های راهنما و آینه‌های جانبی نیز از فیبر کربن استفاده شده است. منصوری این خودرو را به رینگ‌های 22 اینچی و لاستیک‌های پیرلی نیز مجهز کرده است.

مرسدس AMG G63

هنگام ورود به کابین شاهد پوشش چرم سفید و آبی هستیم و اکنون دکمه استارت/استاپ موتور نیز روی سقف قرار گرفته است. برای سرنشینان عقب نیز دو صندلی ویژه اضافه شده و در میان آنها یک کنسول مرکزی لوکس نیز به‌چشم می‌خورد. طراحان با استفاده از صدها LED در پانل درها این خودرو را بیش از پیش خاص‌تر کردند. در واقع این چراغ‌ها در شب، نمایی همانند ستاره‌های آسمان را به‌وجود خواهند آورد.

مشخصات فنی

محصول جدید منصوری

منصوری پیشرانه 4 لیتری توئین توربو 8 سیلندر مرسدس AMG G63 را ارتقا داده و به همین دلیل این پیشرانه اکنون می‌تواند قدرتی برابر با 850 اسب بخار و گشتناور 100 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این شاسی بلند به‌واسطه چنین پیشرانه‌ای می‌تواند ظرف مدت 4.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 210 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

محصول جدید منصوری

هنوز قیمت نسخه تیوینگ مرسدس AMG G63 توسط منصوری اعلام نشده است، اما این خودرو فقط در تعداد 10 دستگاه تولید و روانه بازار خواهد شد. ضمن این‌که قیمت نسخه استاندارد این شاسی بلند خاص نیز 350 هزار دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*