مرسدس بنز کلاس S طلایی تیونینگ منصوری

مرسدس بنز کلاس S تیونینگ منصوری با بدنه طلایی، یک سدان لوکس تمام عیار است

منصوری نسخه ویژه مرسدس بنز کلاس S با رنگ طلایی اختصاصی را به نمایش گذاشت. این ساخته Mansory تجمل این سدان آلمانی را به سطح جدیدی می‌برد.

شرکت تیونینگ مشهور منصوری پس از معرفی لامبورگینی اوروس طلایی، حالا از مرسدس بنز کلاس S با بدنه طلایی پرده برداشته است. سفید و مشکی معمولاً رنگ‌هایی‌اند که برای خودروهای لوکس در نظر گرفته می‌شوند، ولی یک کلاس S طلایی‌رنگ هم می‌تواند به نوبه خود جذاب باشد؛ به‌خصوص برای کسانی که علاقه دارند نگاه‌ها در خیابان را به سمت خودرو خود جذب کنند.

مرسدس بنز کلاس S طلایی نسخه ویژه منصوری

نمای جلو مرسدس بنز کلاس S طلایی تیونینگ منصوری

این مرسدس بنز کلاس S نسخه ویژه Mansory رنگ اختصاصی طلایی مات با نام Manufaktur Kalahari Gold دارد. این رنگ طلایی بخش عمده بدنه را فرا گرفته و تریم فیبر کربن در قسمت‌هایی نظیر سپرهای جلو و عقب، اسپلیتر و بالچه‌های جلو، آینه‌های بغل و… آن را تکمیل می‌کند؛ ضمن اینکه طبق انتظار کارکرد آیرودینامیکی جهت بهبود عملکرد کلی خودرو دارند. همچنین جلوپنجره به رنگ مشکی در آمده و این سدان لوکس آلمانی سوار بر رینگ‌های 22 اینچی FS.23 مشکی شده است.

داخل این خودرو لوکس تیون شده توسط منصوری، صندلی‌های سفیدرنگ به‌علاوه تریم مشکی به چشم می‌خورند؛ ترکیبی جذاب که در گذشته امتحان خود را پس داده است. همچنین همان‌طور که انتظار می‌رود، لوگو شرکت تیونینگ منصوری روی کف‌پوش‌ها، پشت سری‌ها و آستانه درب‌ها نقش بسته است. به دلیل کمبود تصاویر موجود از کابین این نسخه، جزئیات بیشتری هم درباره آن در دسترس نیست.

کابین مرسدس بنز کلاس S طلایی تیونینگ منصوری

منصوری اشاره‌ای به تقویت عملکرد مرسدس کلاس S نکرده، اما بر اساس نسخه ویژه گذشته کلاس S از منصوری، این نسخه هم باید بتواند در نتیجه تنظیم واحد فرمان موتور (ECU) و سیستم اگزوز عملکردمحور، 526 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

کابین مرسدس بنز کلاس S طلایی تیونینگ منصوری

پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربو این سدان مرسدس در نسخه استاندارد حدود 500 اسب بخار قدرت را تحویل راننده می‌دهد. نیرو محرکه حاصل از پیشرانه هم به‌واسطه سیستم اختصاصی 4MATIC مرسدس به هر چهار چرخ فرستاده می‌شود. نسخه استاندارد همچنین توانایی شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت ظرف 4.4 ثانیه را دارد و حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مرسدس بنز AMG SL 63 با قدرت 838 اسب بخار، رولز رویس گوست سبز رنگ متعلق به خاورمیانه، کادیلاک اسکالید با رینگ‌های غول‌پیکر، فراری SF90 اسپایدر با فیبر کربن فراوان و خروجی 1100 اسب بخار و آئودی RSQ8 با رنگ‌بندی اسپرت برخی دیگر از محصولات منصوری‌اند که طی چند وقت اخیر به نمایش گذاشته شده‌اند. حالا نظر شما کاربران گجت نیوز درباره مرسدس بنز کلاس S طلایی تیونینگ منصوری چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*