کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری

کادیلاک اسکالید منصوری با رینگ‌های 26 اینچی، یک غول بی شاخ و دم است

کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری از راه رسید. نسخه ویژه Mansory از این شاسی بلند فول سایز آمریکایی، آن را به خودرویی با ابهت‌تر تبدیل می‌کند.

منصوری که در گذشته نام آن بیشتر کنار خودروهایی مثل مرسدس بنز، بنتلی، رولز رویس و… قرار می‌گرفت، حالا به‌دنبال افزودن محصولات برندهای دیگر به کارنامه خود است. این شرکت تیونینگ مدتی پیش نسخه‌ای ویژه از آئودی RSQ8 با طراحی اسپرت سبز و زرد و تقویت پیشرانه را معرفی کرد و حالا از کادیلاک اسکالید به‌عنوان پروژه جدید خود پرده برداشته است. کادیلاک اسکالید خود شاسی بلند فول سایز پر زرق و برقی است که حالا با تیونینگ شرکت منصوری، حتی یک قدم جلوتر می‌رود.

معرفی کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری

نمای جلو کادیلاک اسکالید تیونینگ منصوری

در نمای بیرونی اسکالید تیونینگ منصوری، اول از همه رینگ‌های برجسته آن خودنمایی می‌کنند. این رینگ‌ها اندازه 26 اینچی دارند که البته به‌خاطر حجم زیاد این شاسی بلند آمریکایی، آنچنان بزرگ به نظر نمی‌رسند. در واقع اسکالید یکی از بزرگ‌ترین شاسی بلندهای بازار در مقطع کنونی بر شمرده می‌شود و همین به منصوری اجازه داده است که آن را سوار چنین رینگ‌های بزرگی کند. این رینگ‌های مشکی مات را تایرهایی با پهنای 295 میلی‌متر و قطر 26 اینچ می‌پوشانند. در قسمت‌های مختلف بدنه هم فیبر کربن به‌کار رفته است که از جمله می‌توان به اسپویلر سقف عقب و آینه‌های بغل اشاره کرد.

منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.

پیشرانه 6.2 لیتری V8 کادیلاک اسکالید که در نسخه استاندارد 420 اسب بخار و 626 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، حالا با تیونینگ منصوری توان تولید قدرت 455 اسب بخار و گشتاور 650 نیوتن متر را دارد. این پیشرانه چون از نوع تنفس طبیعی است، ارتقای زیادی از لحاظ خروجی پیدا نکرده است و باید منتظر نسخه ویژه منصوری از اسکالید V با پیشرانه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ ماند. این پیشرانه سوپرشارژ که ظرفیت بیشتری برای افزایش خروجی دارد، همین الان در حالت استاندارد 682 اسب بخار قدرت و 885 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*