کادیلاک اسکالید V

کادیلاک اسکالید V مدل 2023؛ شاسی بلند زیبا و باابهت با مشخصات و امکانات عالی

کادیلاک اسکالید V در مدل 2023 از لحاظ ظاهری و فنی ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با جزئیات طراحی، مشخصات فنی و سطح امکانات این شاسی بلند بزرگ آشنا خواهیم شد.

شاسی بلندها طی سال‌های اخیر به محبوب‌ترین کلاس خودرویی تبدیل شدند و توانستند سهم زیادی از سبد محصولات خودروسازان را به خود اختصاص دادند. از این رو مشتریان هنگام خرید یک خودرو شاسی بلند با انتخاب‌های زیادی مواجه خواهند بود که البته همین موضوع فرایند خرید را پیچیده کرده است. کادیلاک اسکالید V مدل 2023 یکی از همین شاسی بلندها محسوب می‌شود که توانسته نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

معرفی کادیلاک اسکالید V مدل 2023

بخش طراحی

کادیلاک اسکالید V

کادیلاک اسکالید V مدل 2023 از ابعاد بسیار بزرگی بهره می‌برد و وزن آن به حدود 2906 کیلوگرم می‌رسد. همچنین این شاسی بلند غول‌پیکر از ظرفیت یدک‌کشی 3175 کیلوگرمی نیز بهره می‌برد. این خودرو به مدل 2022 خود شباهت زیادی داشته و توانسته جذابیت‌های ظاهری خود را حفظ کند. در نمای جلوی آن چراغ‌های اصلی باریکی به چشم می‌خورد که ترکیب آن با جلوپنجره و مجموعه سپر توانسته نمای جذابی را ایجاد کند.

کادیلاک اسکالید V

میان بخش‌های مختلف این خودرو از لحاظ طراحی هماهنگ بسیار مناسبی وجود دارد؛ به گونه‌ای که کارشناسان این خودرو را برترین الگوهای طراحی طی سال‌های گذشته در کلاس شاسی بلندها می‌دانند. همچنین کادیلاک برای این شاسی بلند به شکل استاندارد رینگ‌های 22 اینچی آلومینیومی را در نظر گرفته که باعث شده نمای کناری آن بیش از پیش جذاب شود.

کادیلاک اسکالید V

طراحان برای کابین کادیلاک اسکالید V نیز پیشرفته‌ترین امکانات و باکیفیت‌ترین متریال را در نظر گرفتند. هنگام ورود به کابین یک نمایشگر تنظیمات سیستم سرگرمی و اطلاعات کامپیوتر یکپارچه به چشم می‌خورد. از سایر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به جدیدترین دستاوردهای کادیلاک در بخش دستیار ایمنی خودرو، جدیدترین نسخه از کروز کنترل تطبیقی کادیلاک، تریم چوب و سیستم صوتی حرفه‌ای AKG با بلندگوهای استریو اشاره کرد.

مشخصات فنی

کادیلاک اسکالید V

کادیلاک برای این شاسی بلند خود پیشرانه قدرتمند 6.2 لیتری 8 سیلندری را در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر با 682 اسب بخار و گشتاور 855 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نیز قدرت تولیدی از این پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

کادیلاک اسکالید V

این شاسی بلند بزرگ با لانچ کنترل می‌تواند ظرف مدت 4.4 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. چنین شتابی برای یک شاسی بلند سنگین وزن با ظرفیت 7 سرنشین که آنچنان نیز ایروداینامیک نیست، بسیار مناسب خواهد بود.

شاسی بلند اسکالید وی

سیستم اگزوز یکی دیگر از نکات جذاب این شاسی بلند در بخش فنی محسوب می‌شود که کادیلاک آن را از سدان‌های اسپرت بلک وینگ خود قرض گرفته است. سیستم تعلیق این خودرو نیز در این نسخه به‌روز شده و به همین دلیل کادیلاک اسکالید V اکنون سواری نرم‌تری را ارائه خواهد داد.

شاسی بلند اسکالید وی

کادیلاک با ارائه سامانه لانچ کنترل باعث شده تا توان بهینه از موتور و گیربکس تولید شود که نتیجه آن انتقال حداکثر نیرو به چرخ‌ها خواهد بود. همچنین با این سامانه میزان هرزگردی کاهش پیدا کرده و خودرو در هنگام شروع حرکت از توان و چسبندگی بالایی برخوردار خواهد بود. به طور کلی لانچ کنترل باعث انتقال حداکثر توان و کشش پیشرانه به شکل هوشمند به چرخ‌ها خواهد شد.

کادیلاک اسکالید V مدل 2023 در نسخه پایه با قیمت حدود 152 هزار و 990 دلار به فروش می‌رسد که البته مشتریان برای نسخه پرآپشن آن باید حدود 155 هزار و 490 دلار هزینه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*