بنز G واگن گرونوس دو درب منصوری

مرسدس بنز جی کلاس کوپه منصوری ؛ طلای متحرک در صحرای امارات + ویدیو

مرسدس بنز جی کلاس گرونوس کوپه ایوو سی منصوری – Mansory Gronos Coupe EVO C جدیدترین خودرو شاسی بلند کوروش منصوری است که در دفتر مرکزی BEEAH امارات معرفی شده و امروز قرار است با تصاویر زیبای آن همراه شویم.

انعطاف پذیری و «خوش تیونینگ بودن» مرسدس بنز جی کلاس باعث شده تا هرچند وقت یک بار، کوروش منصوری به سراغ آن برود و نسخه‌ای جدید و متفاوتی از جی واگن را به صنعت خودرو هدیه دهد. در ادامه با مشخصات فنی و تغییرات و تصاویر جذاب مرسدس بنز جی واگن گرونوس EVO C منصوری آشنا می‌شویم اما قبل از آن، بد نیست تا تیزر رونمایی از این شاسی بلند لاکچری را تماشا کنید.

مشخصات فنی و تیونینگ های مرسدس بنز جی کلاس کوپه منصوری

در همین ابتدای کار باید گفت که مرسدس بنز جی کلاس دو درب ایوو C منصوری، یک خودرو شاسی بلند و فوق کلکسیونی است که در تمام دنیا، فقط 8 نسخه از آن وجود دارد؛ البته از آن جایی که مراسم معرفی این خودرو در کشور امارت (دفتر مرکزی بییه در شارجه) صورت گرفته، بعید نیست که تمام 8 عدد به پولدارهای اماراتی فروخته شده باشند! همچنین هیچ کدام از این هشت خودرو، شبیه به یکدیگر نیستند و به سلیقه مالکین خود تزئین شده‌اند.

مرسدس بنز جی کلاس کوپه منصوری

هرچند که تغییرات اعمال شده در اتاق و داشبورد مرسدس بنز جی کلاس کوپه منصوری، داد می‌زند که این خودروها به سلیقه عرب‌ها تزئین شده است. این اولین باری نیست که شرکت منصوری، خودروهای خود را به صورت اختصاصی برای بازار امارات طراحی می‌کند. برای مثال این شرکت در سال‌های گذشته، یک جی واگن اختصاصی را برای اماراتی‌ها ساخته است و سالگرد تاسیس کشور امارات را با رولز رویس کولینان AUE جشن گرفته بود.

بنز G واگن گرونوس دو درب منصوری

اگر تغییرات و تیونینگ‌های اعمال شده را کنار بزنیم، در زیر پوسته‌ی این خودرو دقیقا همان مرسدس بنز AMG G63 را پیدا خواهید کرد. هرچند که منصوری به تیونینگ‌های AMG هم اعتمادی ندارد و باز هم هنر دست خود را به مرسدس بنز جی کلاس کوپه گرونو ایوو C هدیه داده است.

بنز G واگن گرونوس دو درب منصوری

در زیر کاپوت این شاسی بلند می‌توانید یک پیشرانه 8 سیلندر تویین توربو شارژ با توان 900 اسب بخار قدرت و 1200 نیوتن متر گشتاور را پیدا کنید که قبلا آن را در AMG G63 دیده بودیم. به لطف این موتور، مرسدس بنز جی کلاس کوپه منصوری می‌تواند در عرض 3.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن هم به دلایل امنیتی، روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. تیونینگ‌های منصوری در موتور این پروژه، شامل موارد زیر است:

  • کیت مکش اسپرت
  • سیستم ECU جدید
  • قاب فیبر کربنی موتور
  • توربو شارژرهای جدید و بزرگ‌تر

همچنین خریداران می‌توانند کیت ضد گلوله منصوری را به صورت مجزا برای خودرو خود سفارش دهند.

تغییرات ظاهری و داشبورد و کابین بنز جی واگن گرونوس EVO C منصوری

بنز G واگن گرونوس دو درب منصوری

از تیونینگ‌های فنی که بگذریم، به هنر طراحی بدنه و کابین می‌رسیم. مرسدس بنز جی کلاس کوپه منصوری برخلاف نسخه‌های عادی، از درب‌های رولز رویسی بهره می‌برد که برای این کار، مهندس‌های کارگاه منصوری مجبور شدند کل ستون B را دوباره طراحی و حتی ستون C را به صورت کامل حذف کنند.

همچنین رینگ‌های مرسدس بنز بنز جی واگن Gronos EVO C منصوری با سایز 21 و 22 اینچی قابل سفارش هستند و در زیر آن‌ها، ترمزهای سرامیک – فیبر کربنی قرار دارند. قطعات فیبر کربنی هم به وضوح در قسمت‌هایی مثل کاپوت، چراغ‌های سقفی، سپر جلو و عقب، اسپویلر و بر روی داشبورد مرسدس بنز جی واگن گرونوس EVO C منصوری دیده می‌شوند.

مرسدس بنز جی کلاس کوپه منصوری

در ابتدای مطلب گفتیم که تمام 8 نسخه‌ی مرسدس بنز جی واگن گرونوس EVO C منصوری احتمالا به اماراتی‌ها فروخته شده باشد. زمانی که به کابین و داشبورد آن نگاه می‌کنید، این احتمال به یقین تبدیل می‌شود. تریم کابین و داشبورد مرسدس بنز جی کلاس کوپه منصوری سرشار از رنگ طلایی و سفید است.

همچنین این مجموعه در ترکیب با قطعات فیبر کربنی، حس و حال لاکچری بودن را در مالک خود زنده می‌کند. این ترکیب بیشتر، سلیقه‌ ماشین‌ بازهای عرب است و در سایر نقاط دنیا آن چنان طرفدار ندارد.

بنز G واگن گرونوس دو درب منصوری

همچنین برای دسترسی به صندلی‌های ردیف دوم باید صندلی‌های جلویی را خم کنید اما فضای پای ردیف عقب اصلا کوچک نیست. به علاوه این قسمت میزبان یک کنسول اختصاصی با تمام امکانات است و از صندلی‌های تمام برقی با ماساژور هم بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*