رولزرویس کولینان

رولزرویس کولینان شگفت انگیز منصوری برای سالروز تاسیس امارات + عکس

منصوری برای سالروز تاسیس امارات از نسخه ویژه رولزرویس کولینان با نام اسپشال امارات 50 پرده برداشت. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرکت منصوری که به عنوان یکی از معروف‌ترین تیونرهای جهان محسوب می‌شود اخیرا تصاویری را از پروژه جدید خود برای سالروز تاسیس امارات منتشر کرد که طی این تیونینگ رولزرویس کولینان به یک محصول بسیار جذاب و خاص تبدیل شده است. گفتنی است منصوری در گذشته نیز مدل‌های خاصی از کولینان را به بازار عرضه کرده بود که توانست با استقبال علاقه‌مندان مواجه شود.

نسخه ویژه رولزرویس کولینان برای امارات

رولزرویس کولینان

منصوری برای این نسخه جدید از رولزرویس کولینان نام اسپشال امارات 50 را در نظر گرفت که همانطور از نام آن مشخص است به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این کشور طراحی شده است. کولینان جدید منصوری از یک کیت بدنه اختصاصی در کلیه بخش‌ها بهره می‌برد. منصوری در بخش دماغه از یک اسپلیتر در پایین‌ترین بخش سپر استفاده کرده که باعث شده خودرو به شکل عجیبی به سطح زمین نزدیک‌تر شود.

رولزرویس کولینان

پوشش متفاوت اسپلیتر، جزئیات داخل سپر و درپوش موتور نیز جزو تغییراتی جذابی محسوب می‌شوند که منصوری برای این خودرو در نظر گرفته است. همچنین در نمای جانبی نیز رکاب، نوار ضرب‌گیر روی درها، انتهای گلگیر و جزئیات تزئینی ستون آخر نیز از همین پوشش بهره می‌برند. گفتنی است درهای این خودرو نیز به شکل خودکشی باز خواهند شد که البته جزو یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های استاندارد رولزرویس به‌شمار می‌روند.

رولزرویس کولینان

منصوری با ارائه رینگ‌های 24 اینچی حرفه‌ای خود توانسته نمای جذابی را در بخش جانبی به وجود آورد. این شرکت برای نمای عقب نیز تمام اجزا را به شکل دقیق انتخاب کرده است. به خصوص دیفیوزر جذاب با خروجی‌های اگزوز دوقلو در دو طرف باعث شدند نمای عقب بیش از پیش جذاب به نظر برسد. منصوری اعلام کرد پیشرانه این خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 610 اسب بخار و گشتاور 950 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

رولزرویس کولینان

کابین رولزرویس کولینان نیز از همان سبک طراحی که برای بدنه استفاده شده بهره می‌برد. از جزئیات طراحی داخلی این خودرو می‌توان به چرم بسیار مرغوب، لوگوی منصوری و همچنین لوگوی مربوط به 50 سالگی امارات اشاره کرد. در خصوص قیمت این خودرو هنوز جزئیاتی منتشر نشده است.

گالری تصاویر