مرسدس بنزهای S کلاس میباخ جدید منصوری

مرسدس بنزهای S کلاس میباخ جدید منصوری با 720 اسب بخار از راه رسیدند

مرسدس بنزهای S کلاس میباخ جدید منصوری، سدان‌های S680 و S580 را به لیگ دیگری برده است. در ادامه با این خودروهای لوکس جدید تیونر ایرانی آشنا خواهیم شد.

پس از میباخ GLS و نمایش هنر Mansory در شاسی بلند سوپر لاکچری مرسدس بنز، او این بار به سراغ سدان‌های میباخ یعنی S580 و S680 رمدل 2022 فته است تا چهره دیگر این خودروها را به نمایش بگذارد.

معرفی مرسدس بنزهای S کلاس میباخ جدید منصوری

بنزهای S580 و S680 میباخ Mansoory

در هر دو خودرو، با نمایشگاهی از قطعات فیبر کربن طرف هستیم که در قسمت‌هایی مثل هواکش جلو پنجره، لیپ و دیفیوزر سپر جلو، هواکش‌های گلگیر و اسپویلر عقب، آینه‌های بغل و اندپلیت‌ها (end plate)، جا خوش کرده‌اند. همچنین چراغ خطر سوم هم به صورت آپشنال، قابل سفارش است.

در ادامه به رینگ‌های غول پیکر 22 اینچی می‌رسیم که به طور اختصاصی، فقط برای مرسدس بنزهای S کلاس میباخ جدید منصوری طراحی شده‌اند و می‌توانید آن‌‌ها را با نام‌های “V.6” و “FS.23” در وب سایت سازنده پیدا کنید.

حالا وقت آن است که به زیر کاپوت هر دو نسخه نگاهی داشته باشیم. کیت پاور باکس ECU اسپرت منصوری به کمک S580 و S680 آمده است تا به همراه سیستم اگزوز فعال چهار کاناله، قدرت واقعی این هیولاها را آزاد کند. در S580، پیشرانه 8 سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ 4 لیتری و در S680، با یک V12 تویین توربو شارژ 6 لیتری طرف هستیم.

مرسدس بنزهای S کلاس میباخ جدید منصوری

پیشرانه S580 با تغییرات اعمال شده و اضافه شدن هواکش بزرگ‌تر و توربو شارژ بهینه‌تر، اکنون می‌تواند 600 اسب بخار قدرت و 820 نیوتن متر گشتاور را تولید کند؛ یعنی 97 اسب بخار قدرت و 120 نیوتن متر گشتاور بیشتر! در S680 هم تقریبا همین پیشرفت‌ها را داریم و اکنون قلب تپنده آن قادر است تا 720 اسب بخار قدرت و نزدیک به 1000 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد.

بنزهای S580 و S680 میباخ Mansoory

کابین پادشاه‌ سدان‌های آلمانی هم اصلا به چیزی که در گذشته دیده‌ایم، شباهتی ندارد و در اینجا با یک تریم سفید و مشکی پیانویی رو به رو هستیم. طراحی غربیلک فرمان و کنسول وسطی کمی تغییر کرده است و با اضافه شدن سقف کهشکانی و صندلی‌های کاپیتانی به این نسخه، منصوری یک کاخ لوکس متحرک را به خیابان‌ها هدیه می‌دهد.

طبق رسم و سنت‌ همیشگی این تیونر ایرانی، فعلا هیچ اطلاعاتی از قیمت مرسدس بنزهای S کلاس میباخ جدید منصوری منتشر نشده است و زمانی که به سایت‌ آن‌ها سری می‌زنیم، فقط با گزینه‌های زیادی از تنظیمات شخصی سازیِ کابین مواجه می‌شویم و حتی می‌توانید جنس پدال‌های گاز و ترمز را هم تعیین کنید. همچنین جنس و رنگ تریم داخلی به همراه نوع روکش‌های چرمی، سیستم نورپردازی و اضافه کردن تجهیزات خاص و یونیک هم بخشی از سورپرایزهای کوروش منصوری خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*