مرسدس بنز جی کلاس موندو جی

مرسدس بنز جی کلاس موندو جی ؛ ترکیب هنر ایتالیایی با آلمانی + ویدیو

مرسدس بنز جی کلاس موندو جی – Benz G Class Mondo G ، خاص و عجیب ترین جی واگن در جهان به حساب می‌آید که از ترکیب هنر فشن دیزاینرهای مونکلر در ایتالیایی با شاسی بلند جذاب آلمانی متولد شده است.

طراحان دنیای فشن برای خلق چیزهای تازه و متفاوت، هیچ مرز و محدودیتی ندارند. آن‌ها یک روز کله شیر را به لباس سلبریتی‌ها اضافه می‌کنند و روز دیگر، به  مرسدس بنز G کلاس کاپشن می‌دهند! در ادامه با یکی از خاص ترین مرسدس بنزهای جی واگن در دنیا آشنا می‌شویم که کمی سرمایی است و دوست دارد تا پافر بپوشد!

مرسدس بنز جی کلاس موندو جی ؛ عجیب ترین شاسی بلند جهان با کاپشن

شاسی بلندهای جی واگن برابوس و منصوری از نظر اکثر کارشناسان دنیای خودرو، بی رقیب، بی همتا و بدون نقص هستند؛ اما فشن دیزاینرهای ایتالیایی از برند مونکلر (Moncler) اینطور فکر نمی‌کنند و دوست دارند تا بدون تیونینگ کردن خودرو و افزایش اسب بخار، شوآف کنند و هنر خود را به رخ جهان بکشند! مراسم فشن شو لندن در هفته گذشته، میزبان یکی از بی نظیرترین مرسدس بنز های جی کلاس در جهان بود که با نام «هنر نابغه» یا «پروژه موندو جی» به روی صحنه آمد.

بنز G Class Mondo G

شاسی بلند مرسدس بنز جی کلاس موندو جی که در مراسم فشن شو لندن (در قالب ویدیو و تصاویر رندری) حضور داشت، در اصل یک مرسدس بنز G Class دو درب محسوب می‌شود که در برابر نسخه فول سایز، کمی کوچکتر است و طول نسخه واقعی آن به 4.6 متر خواهد رسید. اما زمانی که به فاکتور عرض می‌رسیم، این خودرو به یک مکعب کامل تبدیل می‌شود، چرا که به لطف لاستیک‌های کاپشن پوش، فاصله چرخ‌های آن از یکدیگر تقریبا 3.4 متر خواهد بود!

بنز G Class Mondo G

همچنین ارتفاع مرسدس بنز جی موندو واگن تقریبا دو برابر قد یک انسان معمولی و برابر 2.8 متر است. بدون توضیح اضافه کاملا واضح به نظر می‌رسد که این شاسی بلند پافر پوش از نظر وزن هم کمی چاق تر شده و وزن رسمی آن به علاوه کاپشن نقره‌ای، 2500 کیلوگرم خواهد بود.

بنز G Class Mondo G

حالا بد نیست کمی هم به ظاهر عجیب این ماشین بپردازیم. فعلا مشخص نیست که جنس لاستیک‌ها و سقف مرسدس بنز جی کلاس موندو جی از چه چیزی است اما با توجه به حس و حال ویدیو، شاید جنس این قطعات دقیقا همان چیزی باشد که در کاپشن‌ها و پافرهای مد روز استفاده می‌شوند. همچنین اگر کمی دقت کنید، می‌توانید یک زیپ را در نمای عقبی ببینید که دقیقا حس و حال کاپشن پوشیدن را به بیننده القا می‌کند.

مرسدس بنز جی کلاس موندو جی

فعلا هیچ تصویری از نمای داخلی و داشبورد مرسدس بنز جی کلاس G Mondo منتشر نشده است اما حدس می‌زنیم که این بخش هم کاملا فشن شده باشد. حتی تریم داخلی هم احتمالا کاپشن پوش شده و به گرم کن صندلی و بخاری اصلا نیازی نخواهد داشت.

مرسدس بنز جی کلاس موندو جی

در نهایت به فاکتور قیمت می‌رسیم و از آن جایی که مرسدس بنز جی کلاس موندو جی فقط در یک نسخه و به عنوان اثر هنری تولید و طراحی خواهد شد، احتمالا بدون قیمت باشد اما در حال حاضر می‌توانید نسخه‌ی معمولی این مرسدس بنز G Class را با قیمت 130 هزار دلار (در نسخه استاندارد) بخرید.

مرسدس بنز جی کلاس موندو جی

 

به هر حال باید قبول کنیم که برند مرسدس بنز در ذات خود، یک ژنتیک مخفی دارد که به هنر و خلاقیت مربوط می‌شود. برای مثال این برند در سال گذشته طی همکاری با هنرمند آمریکایی یعنی ویرجیل ابلو، مرسدس بنز Project MAYBACH شگفت انگیز را تولید کرد که از نظر کارشناسان خودرو و منتقدین هنری و فشن، در تاریخ صنعت خودروسازی بی همتا است! همچنین پروژه مرسدس بنز WILL.I.AMG هم یکی دیگر از نشانه‌های هنر در این برند آلمانی محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*