پیکاپ بارابوس 900 XLP

پیکاپ برابوس 900 XLP با 900 اسب بخار قدرت، رویای هر طبیعت گردی است + ویدیو

پیکاپ برابوس 900 XLP، جدیدترین محصول تیم تیونینگ Brabus است که بر اساس مرسدس بنز AMG G63 ساخته شده و 900 اسب بخار قدرت دارد. در ادامه با این هیولای آفرودی کلکسیونی بیشتر آشنا خواهیم شد.

شرکت تیونینگ برابوس در ماه‌های گذشته، حسابی پر کار عمل کرده است و سعی کرده تا تمامی محصولات جدید خود را با قدرت 900 اسب بخار به بازار بفرستد. از قایق حدید این تیم تا مرسدس بنز میباخ GLS و حتی باگی کراولر که یک هیولای آفرودی بود، همه و همه با قدرت 900 اسب بخار تولید شده بودند. جدیدترین محصول این تیونر، یک پیکاپ همه چیز تمام است که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

اما قبل از هر چیزی اجازه دهید تا با ویدیو معرفی رسمی این پیکاپ خوش ساخت که حاصل همکاری مرسدس بنز و برابوس است همراه شویم.

فهرست عناوین:

نگاهی به پیکاپ بارابوس 900 XLP

پیکاپ بارابوس 900 XLP

همانطور که گفتیم این خودرو بر اساس پیکاپ AMG G63 ساخته شده است و همچنین نسل بعدی پیکاپ برابوس XLP 800 هم محسوب می‌شود اما بهبودهای اعمال شده شامل چه مواردی می‌شوند و این پیکاپ نسبت به G63 AMG چه تفاوت‌هایی دارد؟

طراحی ظاهری با رنگ مشکی و قرمز

پیکاپ بارابوس 900 XLP

رنگ خاکستری راکت، اصلی ترین مشخصه پیکاپ بارابوس 900 XLP است. در ادامه به رینگ‌های 22 اینچی برابوس Z/HD می‌رسیم که در کنار لاستیک‌های اسکورپیون ATR پیرلی با کد “325/55 R22” و کیت افزایش ارتفاع، توانسته‌ است تا فاصله کف خودرو از سطح زمین را به 50 سانتی متر برساند. پس با خیال راحت به دل کویر بزنید و از سنگ‌های بزرگ هم هیچ ترسی نداشته باشید. همچنین باید بگوییم که این موضوع به لطف اکسل‌های پورتال خارجی و سیستم تعلیق بازطراحی شده به دست آمده است.

پیکاپ بارابوس 900 XLP

به علاوه بد نیست بدانید که این پیکاپ نسبت AMG G63 حدودا 11.6 سانتی متر عریض تر، 27.1 سانتی متر بلندتر شده است که طول کلی خودرو را به 5.31 متر می‌رساند. وزن آن هم نسبت به AMG G63 تقریبا 286 کیلوگرم افزایش پیدا کرده است که این موضوع وزن کلی خودرو (بدون احتساب سرنشینان و سوخت) را به 2963 کیلوگرم می‌رساند.

پیکاپ بارابوس 900 XLP

در قسمت جلویی تقریبا همان G63 AMG را می‌بینیم اما با ظاهری خشن‌تر! چرا که سپر فابریک با یک سپر فولادی آفرودی جایگزین شده است که در کنار رگه‌هایی از رنگ قرمز، ظاهر تهاجمی را به پیکاپ برابوس 900 XLP هدیه داده. همچنین این رنگ قرمز در دیفرانسیل مرکزی، اگزوز، کالیپر ترمز، سیستم تعلیق و رینگ‌ها هم دیده می‌شود. به علاوه بر روی سپر فولادی جلو هم یک وینچ 4.9 تنی نصب شده است تا این هیولای آفرودی، بی‌نقص‌ترین محصول بارابوس باشد.

بر روی سقف خودرو هم می‌توانید باربندهای جدید و لایت بار LED را مشاهده کنید که همراه همیشگی شما در سفرهای آفرودی خواهند بود.

کابین لاکچری با نمایشگر دوال اسکرین

پیکاپ بارابوس 900 XLP

اتاق پیکاپ برابوس 900 XLP دقیقا جایی است که می‌توانید ترکیبی از رنگ قرمز، فیبر کربن و تجملات را مشاهده کنید. کنسول اصلی، قسمتی از داشبورد، بخشی از درب‌ها و قسمت‌های زیاد دیگری از کابین، از فیبر کربن ساخته شده‌اند که در کنار رنگ قرمز و تریم اصلی خودرو که از رنگ مشکی تشکیل می‌شود، واقعا کابین عجیبی را خلق کرده‌اند.

پیکاپ بارابوس 900 XLP

همچنین نمایشگر دوال اسکرین AMG G63 هم در این کابین دیده می‌شود و در حالت کلی می‌توان گفت که اتاق این خودرو، همان اتاق مرسدس بنز G کلاس مدل 2023 است.

مشخصات فنی پیکاپ برابوس 900 XLP

پیکاپ بارابوس 900 XLP

در زیر کاپوت این آفرودر آلمانی می‌توانید یک پیشرانه هشت سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ 4.5 لیتری را پیدا کنید که در ماه‌های گذشته، در اکثر محصولات برابوس حضور داشته است. این پیشرانه‌ی گردن کلفت می‌تواند 900 اسب بخار قدرت و 1050 نیوتن متر گشتاور تولید کند و به لطف این اعداد است که شتاب 0-100 پیکاپ برابوس 900 XLP به کمتر از 4.4 ثانیه می‌رسد.

پیکاپ بارابوس 900 XLP

اما به علت رعایت ایمنی و با توجه به اینکه بیشتر عمر این پیکاپ در بیابان‌ها و جاده‌های خارج از شهر خواهد گذشت، می‌بینیم که نهایت سرعت آن به 210 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

قیمت پیکاپ بارابوس 900 XLP

پیکاپ بارابوس 900 XLP

به گفته شرکت برابوس، این پیکاپ فقط در 10 نسخه تولید شده است که در حال حاضر، تمامی آن‌ها پیش فروش شده‌اند اما بد نیست بدانید که قیمت هرکدام از این پیکاپ‌های کلکسیونی به بیش از 700 هزار دلار می‌رسد (690 هزار دلار هزینه خرید + 11 هزار دلار هزینه‌های جانبی). پس می‌توان گفت که باگی کراولر با قیمت 900 هزار دلار، تا اینجای کار لقب گران ترین محصول برابوس در ماه‌های گذشته را به خود اختصاص می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*