مرسدس بنز will.i.AMG

مرسدس بنز will.i.AMG ؛ سدان کوپه خاص با حس و حال AMG و will.i.am + ویدیو

مرسدس بنز will.i.AMG یک سدان کوپه جدید و خودرو به شدت جذاب است که طی همکاری AMG و will.i.am ساخته شده و از چهره‌ای متفاوت و خاص بهره می‌برد.

خودروهای شخصی سازی شده‌ی مرسدس بنز، همیشه در مرکز توجه بوده‌اند اما تصور کنید که بنز قصد داشته باشد تا AMG GT را در قامت یک سدان کوپه‌ی به شدت خاص و با حس و حال G واگن، به بازار بفرستد. اما اجازه دهید تا در همین ابتدای کار، به سراغ ویدیو معرفی و مراسم رونمایی از این سدان زیبا و خاص برویم.

نگاهی به سدان کوپه جدید مرسدس بنز will.i.AMG

مرسدس بنز will.i.AMG

will.i.am، خواننده آمریکایی در کنار مرسدس بنز will.i.AMG

این خودرو، از یک چهره‌ی هنری  برخوردار است و این موضوع، به الهامات will.i.am باز می‌گردد. will.i.am، یک آهنگساز و خواننده آمریکایی تبار است که ظاهر این خودرو را از روی فرهنگ موسیقی آمریکا و طرح‌های مفهومی مرسدس بنز الهام گرفته است. زمانی که از نمای جلو به آن نگاه می‌کنید، دقیقا به یاد مرسدس بنز G واگن می‌افتید چرا که جلو پنجره و چراغ‌های جلویی آن، دقیقا شبیه به G کلاس طراحی شده‌اند. اما در وسط آن، هیچ خبری از ستاره‌ی بنز نیست.

مرسدس بنز will.i.AMG

در قسمت جلوی مرسدس بنز will.i.AMG به جای لوگو بنز، یک خرس سفید را می‌بینیم که “Bear Witness” نام دارد. در ادامه به هواکش‌های روی کاپوت می‌رسیم که دقیقا به SLS شباهت دارد و همین موضوع، در عقب خودرو هم رعایت شده است. البته هنوز تصاویر بخش عقبی خودرو به صورت رسمی منتشر نشده اما با توجه به عکس‌های نمای کناری، می‌توان این موضوع را حدس زد. همچنین رینگ‌های 5 پره‌ی عجیب آن هم ما را به یاد اتاق W240 می‌اندازد؛ البته با یک تفاوت بزرگ! مهره وسطی این رینگ‌ها و کالیپرهای ترمز آن‌ها، به رنگ درآمده‌اند. در نهایت به درب‌های رولز رویسی می‌رسیم که گل سر سبد این پروژه محسوب می‌شوند.

مرسدس بنز will.i.AMG

متاسفانه در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه و مشخصات فنی مرسدس بنز will.i.AMG در دسترس نیست اما حدس می­زنیم که یکی از 8 سیلندرهای توربو شارژ مرسدس بنز که بیش از 900 اسب بخار قدرت دارد، قلب تپنده­‌ی این خودرو خاص خواهد بود.

فعالیت‌های خیره‌ی در پروژه ساخت مرسدس بنز will.i.AMG

مرسدس بنز will.i.AMG

شرکت مرسدس عنوان کرده است که تمامی عواید فروش و درآمدهای حاصل از فروش پروژه‌ی مرسدس بنز will.i.AMG، به بنیاد خیره‌ی “I am angle” تعلق خواهد گرفت. این بنياد خيريه، در زمینه‌ی بورسیه علمی دانشجویان مهاجر فعالیت می‌کند. همچنین برند “Bear Witness” که علامت تجاری آن را در وسط سپر این خودرو دیدیم، وسایل کلکسیونی و خاص مخصوص به این پروژه را به صورت انحصاری، در نمایندگی­‌های بنز به فروش می­‌رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*