لامبورگینی اوروس طلایی تیونینگ منصوری

لامبورگینی اوروس طلایی با خروجی 900 اسب بخار، شاهکار جدید منصوری

منصوری از لامبورگینی اوروس طلایی رنگ پرده برداشت. این محصول جدید Mansory جدا از رنگ چشمگیر، از ارتقای خروجی به 900 اسب بخار بهره‌مند شده است.

ظرف همین چند هفته گذشته انواع و اقسام محصولات را از شرکت تیونینگ مطرح منصوری مشاهده کردیم؛ از رولز رویس گوست سبز رنگ متعلق به خاورمیانه و کادیلاک اسکالید با رینگ‌های غول‌پیکر تا مرسدس بنز AMG SL 63 با قدرت 838 اسب بخار و فراری SF90 اسپایدر با فیبر کربن فراوان و خروجی 1100 اسب بخار. با این حال، لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری با بدنه طلایی که به تازگی به نمایش گذاشته شده است، به شیوه دیگری نگاه‌ها را محو خود می‌کند.

معرفی لامبورگینی اوروس تیونینگ منصوری

این اوروس طلایی رنگ که بدنه آن رنگ Bronzo Zenas آشنای لامبورگینی را به یاد می‌آورد، «منصوری وناتوس» (Mansory Venatus) نام دارد. تغییراتی در طراحی جلوپنچره و سپر جلو این خودرو به چشم می‌خورد و دیفیوزر و خروجی اگزوز جدیدی در ناحیه عقب پیاده‌سازی شده است. در نمای کناری هم منفذهای آبشش‌مانند روی گلگیرهای جلو جلوه‌ای اسپرت‌تر به این اس یو وی می‌بخشند. منصوری همچنین برای اوروس رینگ‌های بزرگ 24 اینچی کاملاً فورج‌شده در نظر گرفته است که باعث می‌شود این سوپر اس یو وی ایتالیایی درشت‌تر به نظر بیاید. منصوری به همین بسنده نکرده و در نقاط مختلف کابین این خودرو چرم سفید به کار برده است.

نسخه استاندارد لامبورگینی اوروس با بهره‌گیری از پیشرانه بنزین‌سوز 4 لیتری V8 توئین توربو، 657 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این شاسی بلند با این پیشرانه می‌تواند ظرف 3.1 تا 3.3 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. حالا نسخه تیون شده اوروس توسط منصوری توانایی تولید قدرت 900 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن متر را دارد. علاوه بر این ارقام هیجان‌انگیز، باید ذکر کرد که حداکثر سرعت آن به 323 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کرده است.

منصوری پیش‌تر نسخه‌های متعددی از لامبورگینی اوروس را تحت عنوان وناتوس معرفی کرده است؛ از جمله نسخه دارای تریم زرد و مشکی، نسخه Venatus Evo S با ترکیبی خاص از سه رنگ آبی، سفید و مشکی و نسخه Evo C با طراحی کوپه اسپرت دیدنی. حالا نظر شما درباره لامبورگینی اوروس طلایی تیونینگ منصوری چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*