لامبورگینی اوروس وناتوس کوپه Evo C ؛ اولین شاسی بلند دو درب منصوری + ویدیو

لامبورگینی اوروس وناتوس کوپه Evo C مدل 2023، شاسی بلند سوپر اسپرت ایتالیایی را در قامت یک خودرو دو درب و از نگاه کوروش منصوری به تصویر می‌کشد.

شاهکارهای منصوری تمامی ندارد و این تیونر نابغه ایرانی در آخرین ایده عجیب خود، به سراغ اولین شاسی بلند لامبورگینی رفته تا از جسم چاق و کارمندی اوروس، یک خودرو کوپه را بیرون بکشد.

لامبورگینی اوروس Venatus Evo C کوپه مدل 2023 ؛ شاهکاری از کوروش منصوری

کلمه “Venatus” در زبان لاتین به معنای «شکار» است و زمانی که به چهره لامبورگینی اوروس وناتوس کوپه Evo C نگاه می‌کنیم، دلیل این نامگذاری را متوجه می‌شویم.

کارگاه تیونینگ منصوری برای اینکه لامبورگینی اوروس Venatus Evo C را به یک شاسی بلند دو درب تبدیل کند، ابتدا باید ستون B خودرو را حدود 20 سانتی متر به عقب منتقل می‌کرد. در ادامه به جلو پنجره آن می‌رسیم که جزئیات آیرودینامیکی آن، شما را دیوانه خواهد کرد. از لیپ سپر تا هواکش‌های کاپوت و اسپویلرهای عقب، همه و همه در خدمت راننده هستند تا بیشترین چسبندگی را خلق کنند. رینگ‌های 20 اینچی با کالیپر ترمز آبی رنگ هم نیازی به توضیح ندارند!

لامبورگینی اوروس وناتوس کوپه Evo C مدل 2023

اگر این تغییر و رنگ آبی و جذاب لامبورگینی اوروس وناتوس Venatus Evo C Coupe را کنار بگذاریم، باید گفت که این خودرو تقریبا همان چیزی است که در شاسی بلند Venatus Evo S شاهد آن بودیم. پیشرانه لامبورگینی اوروس وناتوس کوپه Evo C دقیقا همان پیشرانه 8 سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ 4 لیتری و معروف منصوری است که می‌تواند 900 اسب بخار قدرت و 1100 نیوتن متر گشتاور را به هر چهار چرخ لامبورگینی اوروس Venatus Evo C Coupe مدل 2023 هدیه دهد.

لامبورگینی اوروس وناتوس کوپه Evo C مدل 2023

همچنین شتاب 0-100 و حداکثر سرعت لامبورگینی اوروس وناتوس کوپه Evo C هم به ترتیب برابر با 2.9 ثانیه و 323 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. در ادامه کار به قیمت لامبورگینی اوروس وناتوس کوپه Evo C می‌رسیم که فعلا رقم آن از سوی شرکت منصوری تایید نشده است اما با توجه به لیمیتد بودن (تعداد محدود و کلکسیونی بودن) این نسخه، انتظار داریم که قیمت آن از 300 هزار دلار هم فراتر رود.

شاسی بلند Lamborghini Urus Venatus Evo C Coupe

اما شاید جذاب‌ترین بخش این خودرو، کابین دریایی آن باشد! رنگ آبی منصوری را کمی قبل‌تر، در خودروهای این شرکت مثل مرسدس بنز AMG G 63 و بنتلی بنتایگا Feroza هم دیده بودیم. کابین Urus Venatus Coupe C با نمایشگاهی از چرم مصنوعی آبی و قطعات فیبر کربنی تزئین شده است و در سقف آن هم می‌توانید سیستم نورپردازی جدید منصوری که از لوگو «مرسدس بنز AMG پتروناس» الهام گرفته شده است را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*